poniedziałek, 7 kwietnia 2014

16:50
2

Hej!

Wczoraj kupiłam nowy szkicownik podstawowy (recenzja na moim blogu) i postanowiłam zrobić w nim szkołę rysowania! Wyszła długa, więc podzieliłam ją na dwie części. Druga zapewne pojawi się w weekend. Co narysujemy? Dwie eleganckie sukienki.

Zaczynamy!

1. Najpierw szkicujemy projekt. Zrobiłam kilka zdjęć w przybliżeniu, aby było wszystko widać.



2. Dla jasności modelka po lewej to 
Candy, po prawej zaś Hayden. Na początku zrobimy włosy Candy. Kolorujemy je kremową kredką.


3. Dodajemy pasemka o kolorze jasnym żółtym .


4. Cieniujemy włosy jasnobrązową kredką. Dorabiamy nią kilka pasemek.


5. Poprawiamy cieniowanie ciemniejszym odcieniem brązu, niż ten, którego użyliśmy powyżej.


6. Wycieramy fragment włosów dobrą gumką, tworząc refleksy świetlne.


7. Przechodzimy do Hayden. Jej włosy kolorujemy jasnym brązowym.


8. Dodajemy ciemnobrązowe pasemka, używając w tym celu odpowiedniej kredki.


9. Teraz cieniujemy włosy. Uważamy na cienie w  okolicach głowy i przedziałka oraz na lokach w koczku.


10. Robimy refleksy świetlne gumką. 


11. Kolorujemy skórę obu modelek kremową kredką. Uwaga, by nie wychodzić za linię!


12. Bierzemy kolor jasnobrązowy i cieniujemy skórę. 


13. Poprawiamy cieniowanie ciemnym brązem. 


14. Poprawiamy rzęsy modelek czarnym cieńkopisem.


15. Kolorujemy oczy i usta.



To koniec cz. 1! Druga już w weekend! Zapraszam do komentowania!

2 komentarze:

  1. Matko! Masz wielki talent! Ja nigdy bym nie zrobiła takich włosów. Szczególnie ciekawie zapowiada się Candy!

    OdpowiedzUsuń