wtorek, 6 maja 2014

17:16
2
Witam, dodaję Wam kolejne sr  dzień przed wycieczką szkolną :) Tak, jutro wyjeżdżam! :D Jedziemy do Szczecina, następnie Świnoujście i Międzyzdroje :) Mieszka ktoś tam? ;)
***
Tak jak w tytule, pokażę Wam dziś jak zrobić tą oto spódnicę maxi:

Na konkurs.

Użyłam trochę innych kolorów :)

Potrzebne nam będzie:
*dosłownie 2 kredki w odcieniu zielonym, jedna jaśniejsza, druga ciemniejsza,
*farby akwarelowe (KONIECZNIE),
*jak farby to i pędzle :)...
*no i słoiczek z wodą ^^,
*trochę papieru toaletowego do zabezpieczenia,
*taśma,
*nożyczki,
*czarna kredka,
*jasnozielony cienkopis.

Wybierz modelkę i wykonaj szkic.



Przyklej papier toaletowy wokół szkicu taśmą, delikatnie odchodząc od spódnicy.

*heehhe, fajne wzorki c'nie? ^^*

No i teraz najlepsza część, CHLAPIEMY!
Najpierw zielonym, potem żółtym, a następnie czerwonym. Ja użyłam takich kolorów, ale możecie użyć jakichkolwiek chcecie :)





Delikatnie zdzieramy papier i taśmę. Ja jestem taką idiotką, że podarłam przy tym kartkę, no, ale nie kto inny tylko taka gapa to potrafi xD



Czekamy aż wyschnie :)
*Patrzymyyy... i czekamyyy....* Z Fineasza i Ferba. Pozdro dla kumatych ^^


*10minut później*

WYSCHŁOOO *O*

No to teraz tylko kredki i cienkopis nam są potrzebne :) Na zdjęciu nie ma cienkopisu :c)

Kolorujemy jasnym zielonym pasek u góry, cieniujemy tą samą kredka, a później ciemniejszym odcieniem.




Teraz na dole sukienki robimy pasek zielonym cienkopisem.


Cieniujemy wcześniej narysowane zagięcia czarną kredką i koniec :)


Dzięki, że wytrwałyście do końca, do zobaczenia po wycieczce ^^
HkCool.

2 komentarze: