wtorek, 24 czerwca 2014

13:12
3
Hejka! Bardzo przepraszam, że tak długo mnie nie było. Od dawna obiecywałam, że trzecia część szkoły rysowania tego projektu pojawi się niedługo. Obiecywałam tak od ponad miesiąca, ale jakoś wcześniej nie miałam chwilki, żeby się do tego zabrać. Dlatego teraz nadrabiam zaległości. Jak już mówiłam wcześniej, w tej szkoły rysowania zajmiemy się sandałkami. Być może, że jeszcze w tym tygodniu lub na początku następnego pojawi się jakaś jeszcze szkoła rysowania.

Ale koniec gadania zabieramy się do pracy.

1. Rysujemy podbicie butów (tak chyba się to nazywa... :-).


2. Następnie rysujemy paski. Przepraszam, że zdjęcie jest takie niewyraźne.


3. Teraz cieniujemy skórę na stopach modelki, tak jak wyjaśniałam to w poprzednich szkołach rysowania.


4. Czarną kredką cieniujemy ten cieńszy pasek i podbicie buta.


5. Również czarną kredką lub innym kolorem, cieniujemy te grubsze paski.


6. Srebrnym żel penem na tych grubszych paskach robimy koronkę.


7. Jak zwykle podpisujemy się i projekt gotowy.


Jak zwykle piszcie w komentarzach jakie chcielibyście następne szkoły rysowania.

Pozdrawiam oli$360




3 komentarze:

  1. Woooow, twoje prace są świetne! Bardzo Cię podziwiam, cieszę się że stworzyłaś takiego bloga! Bardzo mi się podoba, masz wielki talent! Najbardziej nie mogę się doczekać na suknię ślubną (w szczególności jak robisz koronkę) od dawna mam z nią problem... jeśli masz czas, możesz zajrzeć, dopiero zaczynam:
    hero-dog.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. bigheroes, to jest oficjalny blog top model i tu jest wiele redaktorek i to raczej nie ona stworzyła tego bloga. Co do projektu jest świetny, chyba skorzystam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy mogłabyś dodać szkic tej modelki to wydrukowania?
    P.S,Masz świetne projekty!!! ;)

    OdpowiedzUsuń