środa, 17 września 2014

20:11
4
Hejka Kochani!
Mam na imię Maryla i jestem nową redaktorką tego bloga większość zna mnie z nicku marina1999@ ;)  moją pasją jest projektowanie mody i rysowanie ;) . Kocham sztukę i możliwość tworzenia tego co podpowiada Ci serce ^.^ Lubię też tworzyć różne rzeczy z kartonu ,papieru,drewna itp ;). Projektuje od 2 lat ale rysunkiem zajmuję się tak od 5 klasy wtedy mama kupiła mi pierwszą książkę o rysowaniu . Nadal się sporo uczę odkrywam nowe techniki i sposoby i zawsze staram się jak najwierniej odwzorować rzeczywistość na moim rysunku ;) Serdecznie zapraszam Was na mojego bloga ;) pozytywnymisz-masz.blogspot.com
Dzisiaj szkoła rysowania tego projektu . 
Zaczynamy os szkicu.



Potem malujemy skórę kremową pastelą i rozcieramy.


Cieniujemy zwykłą kredką.


Podobnie postępujemy z ustami.



Malujemy oczy.


Teraz włosy używamy karmelowej , miodowej i jasno brązowej kredki.



Wstążkę cieniujemy różowymi kredkami


Przechodzimy do wianka.








Mam nadzieję, że rozumiecie wszystko ze zdjęć .
Teraz koszula.

Konturujemy czarnym cienkopisem.

Kolczyki będą żółte,

Jeszcze tło i gotowe :) Jak widać nic skomplikowanego ;)

Mam nadzieję że się podobało :)
Pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Cudowny rysunek!
    Napewno spróbuje narysować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post! Gratuluję dostania się na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post! Ja niedługo dodam swój. ( Też jestem nową redaktorką bloga TM )

    OdpowiedzUsuń