piątek, 19 grudnia 2014

Hej!

Ostatnio przeglądałam w internecie sposoby na pakowanie prezentów. Było tyle wspaniałych paczuszek, torebek, a nawet i słoik! To wszystko było tak śliczne, że musiałam wam to pokazać. Niektóre opakowania są mniejsze, inne większe. Zawsze możecie dopasować rozmiar pod siebie. Nie musicie się sugerować rozmiarem z obrazków! Mnie osobiście najbardziej zauroczyły zwierzaczkowe prezenty :)

Zwierzaczkowe pudełeczka


Kwieciste opakowania


Lekko wklęsłe i wypukłe

Papierowo-komiksowo



Reniferowa paczka

Konfetti na papierze

Udający skrzyneczkę

Reniferkowy woreczek

Słoiczkowo

Sowia paczka

Rożek na słodycze



Które paczuszki najbardziej wam się spodobały?
Lubicie dekorować prezenty?

marzycieleczka1

3 komentarze:

  1. Ja uwielbiam sówki, dlatego najbardziej spodobała mi się przed ostatnia paczuszka z sową :) Śliczna jest też ta druga paczuszka, z kwiatem :) Wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Emcia projektuje19 grudnia 2014 13:23

    Reniferek najlepszy! :33 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To z konfetti można zrobić z dziurkacza xd Fajny post :) Mi się najbardziej spodobał słoiczek i reniferek *.*

    OdpowiedzUsuń