piątek, 7 sierpnia 2015

Siemka! Pamiętacie ostatnią szkołę japońskiego kotka kawaii :3? Jak nie, znajdziecie ją tu: http://blog-top-modelki.blogspot.com/2015/07/japonski-kotek-kawaii-ze-wspomnieniem.html
W komentarzach BellaLaRue i SweetTusia zauważyłam, że macie prośby co do kolejnych sr, więc postarałam się je połączyć w jedną całość i powstał... dum dum dum rośnie napięcie xD ... Sakura w sweterku kawaii :D Jak na razie to cz. 1. bo na resztę stroju jeszcze brak mi pomysłu :/ W każdym bądź razie zacznijmy:)

Oto efekt ;)



1. Robimy szkic


2. Najciemniejsze miejsca na włosach zrób czarną kredką Koh-I-Noor


3. Czerwoną kredką Faber Castell 0294 pomaluj włosy i zostaw białe refleksy


4. Różowym Koh-I-Noor 3710/131 pokoloruj mocno w ciemniejszych miejscach, a białe refleksy pokoloruj lekko tym kolorem

5. Całe włosy zamaluj łososiową kredką Faber Castell a brwi lekko naciskając czerwoną Faber Castell 0294

6. Teraz zrób jej opaskę. Użyłam do tego szarej Faber Castell 3443 oraz pierwszego lepszego ołówka :P

7.Tęczówkę zamaluj zieloną kredką Faber Castell 0514. Usta również kredkami Faber Castell o numerach 0144, 0294 i czarną (nwm jaki numer, bo się zdarł) :D

8. Kredką Faber Castell 0144 zrób jej policzki

9. Ciemną brązową kredką Faber Castell 0514 zrób najciemniejsze miejsca na skórze

10. Teraz kredkami Koh-I-Noor 3710/32 i 3710/9 zrób resztę skóry

To sr było tak  szczegółowe,bo jakaś użytkowniczka mnie poprosiła. Doszłam do wniosku... JUŻ NIGDY WIĘCEJ NIE ZROBIE TAKIEJ SR! xD Wiecie ile pracy mi to zajęło? :D

0 komentarze:

Prześlij komentarz