wtorek, 8 marca 2016

Hej!
W tym poście wyrażę swoją opinię na temat kolorowanek antystresowych =)
Pewnie słyszeliście już o nich, ale jeżeli nie, to najpierw krótko je opiszę...

Moda na te kolorowanki przyszła do Polski z Zachodniej Europy.
Są one tutaj już od prawie roku i cieszą się dużą popularnością.
Pierwszą taką kolorowanką w naszym kraju był "Tajemny ogród" wydany przez Johanne Basford.
Są różne wzory, najczęściej bardzo skomplikowane i jest tam pełno małych elementów.
Niektóre są z jakimś przesłaniem, inne zwykłe (np. kwiatek itp.).
Te kolorowanki podobno pozwalają łagodzić stres.
Są przeznaczone głównie dla dorosłych, dlatego mówi się na nie "kolorowanki dla dorosłych".
Cena takich książek wynosi ok. 20-30 zł.




Ja osobiście pierwszy raz spotkałam się z tym parę miesięcy temu z książką "Harry Potter.Książka do kolorowania" w Empiku. Wtedy nie wiedziałam dokładnie, co to jest. Dopiero niedawno moja koleżanka dała mi jedną kartkę ze swojej książki "Doodle Invasion" i mnie przekonała do pokolorowania ='D Zgodziłam się ponieważ, miała fajny wzór. Kolorowałam głównie na lekcji, czy po sprawdzianie, ale również w domu. Jednak nie wiem, czy jeszcze kiedyś będę chciała się tego podjąć, ponieważ nigdy jakoś szczególnie nie lubiłam kolorować ( co innego projektowanie, itp..). Mnie to nie odstresowało ( bardziej zestresowało) i zabrało dużo czasu, ale dałam radę i jestem z siebie dumna, bo fajnie to wygląda.
Można to oczywiście wykonać bardziej pomysłowo i pocieniować, wtedy może być naprawdę niesamowity efekt :)

Dla tych którzy lubią kolorować, to oczywiście bardzo polecam.
Z opinii wielu osób wiem, że można przy tym odpocząć i zebrać myśli.







Kolorowanka w moim wykonaniu z książki powyżej =)


Słyszeliście już o tym?
Kolorowaliście już kiedyś coś takiego?
Relaksuje Was kolorowanie skomplikowanych wzorów?

Mam nadzieję, że post Wam się podobał  =)
Co byście chcieli w kolejnym?
Czekam na Wasze propozycje.
Pozdrawiam!


0 komentarze:

Prześlij komentarz