sobota, 17 grudnia 2016

Cześć serca <3
Musicie mi wybaczyć brak nowych sr i nieobecność, ale miałam ostatnio wiele pracy i stresów.
Muszę niestety odwołać zapowiedziane tutoriale, ale mam też pewne zmiany. Od teraz będę wam pokazywać jak narysować poszczególne elementy i Sr'y będą jednoczęściowe. Postaram się również tłumaczyć wszystko dokładniej :)

Ale wracamy do rozgwieżdżonego nieba :)

 Chcemy uzyskać efekt, taki jak na masce :)
 Dokładnie i dość intensywnie pokryjcie elementy granatową kredką. Nie przejmujcie się cieniowaniem, właśnie tu liczy się, aby kolor był nałożony jak najbardziej jednolicie.
 Te same elementy wycieniujcie teraz czarną kredką. W najciemniejszych miejscach całkiem zakryjcie granatowy.
 Białym żelopisem, lub korektorem narysujcie w tych samych elementach mnóstwo kropeczek i gwiazdek. Proste, prawda?
Dokończcie swoje prace, kolorując pozostałe części stroju. Ja w przypadku mojej Nyks wybrałam złote wstawki i srebrne wnętrze peleryny.

To tyle :)
Wasza truskawka13

0 komentarze:

Prześlij komentarz