czwartek, 8 listopada 2018

14:55
Cześć! Jestem Marysia i zostałam nową redaktorką na tym blogu. Administratorzy poparli mój pomysł na reaktywację, tego oto bloga, więc jestem. Jak już wspomniałam, mam na imię Maria, jednak wolę kiedy ludzie mówią do mnie w zdrobnieniu "Marysia", mój wiek to dwie cyferki. Jedna to jeden, druga do dwa, ale mówią że wiek to tylko liczba, prawda? Interesuję się latami 90. i 80., szczególnie modą oraz muzyką, z tego okresu. Na TM mój nick brzmi "Marii", nie lubię go, ugh!  Jestem typem samotniczki, wolę moje ciepłe łóżko, koc i herbatę, niż moich znajomych. Moja mama nazywa mnie przez to dziką, no ale cóż. Kocham oglądać seriale, szczególnie "The End Of The F***** World " to majstersztyk, jednak nie polecam go osobą wrażliwym na czarny humor. Nie pytajcie, dlaczego, ani nie oglądajcie.
  Oprócz seriali, herbaty, koca i innych podobnych rzeczy, lubię oczywiście rysować, projektować, a ostatnio zainteresowałam się fotografią. Lubię to, po prostu. Uczę się całkiem dobrze. Jak na razie mam same 5 (oprócz przeklętego wf). Nie przepadam za szkołą z powodu ludzi i mega chamskich nauczycieli. Musimy być wiecznie idealnie na czas, nie możemy wyjść do toalety, a nauczyciele wręcz odwrotnie. Tylko kilku nauczycieli jest normalnych.

Jeśli chodzi o posty, mam pomysł żeby zrobić pewien projekt, (ale nie będzie on realizowany, jeśli będzie mniej niż 6 osób) oraz kilka ciekawych szkół rysowania oraz poradników. Mam nadzieję, że ten blog nie umarł, i chociaż jedna osoba to przeczyta, bo myślę, że nie tylko mi jest przykro, gdy się napracuję, a każdy to olewa.
Do następnego!
Marysia


0 komentarze:

Prześlij komentarz