pi膮tek, 1 maja 2020

17:04







Czytaj do ko艅ca!
----------

Cze艣膰!
Jestem Lilliena - nowa wsp贸艂tw贸rczyni tego bloga. B臋d臋 pisa膰 posty o r贸偶nej tematyce, sami mo偶ecie napisa膰 mi w komentarzach jakie tematy mam poruszy膰. Tyle o mnie. Przejd藕my do dzisiejszego tematu.

Co mo偶na powiedzie膰 o jesieni? Chyba wi臋kszo艣c z Was odpowie, 偶e jest to najnudniejsza pora roku. Prze偶 ci膮g艂e padanie deszczu i du偶膮 ilo艣膰 test贸w w starszych klasach, mo偶na nazwa膰 jesie艅 nawet "por膮 depresyjn膮" Dzi艣 - chc臋 wam przedstawi膰 must have, kt贸re umil膮 Wam t膮 nieprzyjemn膮 por臋.

1. Ciep艂y kocyk


殴r贸d艂o: Allegro

Bez niego nie wyobra偶am sobie jesieni. Wyst臋puj膮 w najr贸偶niejszych wzorach. Du偶y wyb贸r mo偶na znale藕膰 np. w sklepach pepco.


2. Netflix, player, ipla

殴r贸d艂o: amazon.com


Kolejny z punkt贸w z kategorii "bez tego nie wyobra偶am sobie jesieni" no pomy艣lcie, lampka, kocyk, i netflix z popcornem :3 po艂膮czenie idea艂.

3. Herbata z imbirem.




                                                           殴r贸d艂o: Beszamel.pl


No bo co to za jesie艅, bez herbatki z imbirem馃槄 Na choroby, na garde艂ko, na popraw臋 humoru - herbatka z imbirem!



---------

To koniec tego posta, troche mi wstyd- zacz臋艂am go pisa膰 w listopadzie, kiedy my艣la艂am, 偶e mog臋 co艣 tu zmieni膰... 
Mam nadziej臋, 偶e kto艣 to jeszcze przeczyta艂. Post nie jest za bardzo sko艅czony. Du偶o si臋 u mnie i wogule zmieni艂o. Ale postanowi艂am co艣 tu doda膰. Dlatego umie艣ci艂am ten post. M贸j pierwszy ❤
Lilliena

Nast臋pny
To jest najnowszy wpis.
Starszy post

0 komentarze:

Prze艣lij komentarz