niedziela, 6 kwietnia 2014

13:55
4
Witajcie po raz kolejny :) Dzisiaj pokażę Wam jak narysowałam sukienki, dodane wczoraj na stronkę TOPmodel. Prosiło o to sr kilka dziewczyn, więc zrobię :) Zacznijmy od sukienki w całusy:


Zaczynamy od szkicu:


Bierzemy do ręki miękki ołówek i zaczynamy cieniować. Na zdjęciu będzie widać, w których miejscach.




W sumie, mamy już podstawę sukienki :) Teraz wystarczy dodać całusy. Na karteczkach pokazałam Wam jak ja to robię, możecie zrobić inne, na pewno lepsze Wam wyjdą :D
Zaczynamy od zwykłej, górnej wargi, mniej więcej na środku dorysowujemy półkole. Na dole rysujemy "łódeczkę" :3
Kolorujemy. Wszystko robimy czerwonym długopisem.





Wypełniamy gorset całusami.


To już cała sukienka ^^ Zabierzmy się teraz za tą drugą, niebieską z fioletowymi wstawkami.

Szkic:


Potrzebna nam będzie niebieska kredka, ja mam JUMBO i fioletowa kredka, ja mam Herlitz TRILINO.


Fioletową kredką rysujemy kółeczka na całej sukience.


Cieniujemy kółeczka, ja Wam daję gifa, jak to robię, bo ciężko to opisać ;/


Cieniujemy teraz pasek, i halkę, też na fioletowo.


Delikatnie kolorujemy resztę sukienki na niebiesko. Zaznaczamy ciemniejsze miejsca i cieniujemy.





To wszystko, mam nadzieję, że pomogłam i do zobaczenia w następnych tutorialach :) HellokityCool.

4 komentarze:

  1. hej chciałam się tylko was zapytać [admina] czy dotarła praca pod Nickiem Marlena1314 na wiosenno-wielkanocną stylizację?

    OdpowiedzUsuń
  2. Fjne, tylko szkoda, że tak mało szczegółowe. Ja zrobiłam usta kredką i trochę inaczej narysowałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. weżcie mi pomóżcie w cieniowaniu (niedawno zaczęlam projektować i nie mam nikogo do pomocy)

    OdpowiedzUsuń