poniedziałek, 26 maja 2014

17:03
1

Hej!
Tu znów ja Martine037.

Koszmaaaaaaaaarnie długo nie pisałam, wiem, wiem, ale (klasyczne usprawiedliwienie) jestem teraz zawalona nauką! Ciągle tylko matma i fiza i tak w kółko... aż w końcu znalazłam trochę czasu na zrobienie Szkoły Rysowania. Nie będzie wybitnie długa, przepraszam, ale niestety nie mam ani zbyt wiele czasu (nauka) ani możliwości (jest pochmurnie i grzmi, czyli zdjęcia nie wychodzą fenomenalne).

Dobra, nie będę Was już nudzić moimi smutnymi opowieściami i zaczynam moją SR. Jej tematem tym razem będzie sukienka nawiązująca do jednego z żywiołów, a mianowicie ziemi. Dziś niestety zdążyłam przygotować tylko włosy, ale nie martwcie się, niedługo cz. 2 tej SR. 
Z góry przepraszam za wybitnie nieudane zdjęcia, bo miałam możliwość robić je tylko telefonem.

1.... 2... 3... Zaczynamy :)

1. Klasycznie najpierw szkicujemy projekt delikatnie, a jeśli coś nam nie wyjdzie, ścieramy gumką 
(przepraszam za brak zdjęcia)


2. Kolorujemy włosy modelki na janozielony.


3. Robimy pasemka w różnych odcieniach zieleni - od jasnych do ciemnych. Poprawiamy brwi modelki.


4. Cieniujemy włosy czernią.


5. Gumką robimy refleksy świetlne.


dopisek od refakcji, w sensie że ode mnie: przepraszam za te zdjęcia, postaram się zrobić kolejną część w środę lub czwartek i będzie ona dużo bardziej cywilizowana :)

1 komentarze:

  1. możecie pokazać jak się maluje katniss everdeen z głodowych igrzysk?
    bardzo mi zależy

    OdpowiedzUsuń