niedziela, 8 listopada 2015

18:15

"Biegnie wiatr. Owiewa Polskę, omija setki, a nawet tysiące kolorowych drzew. Niechcący strąca liście, a one zlatują. Lecą i lecą. Tańczą w powietrzu niczym piękna baletnica. Wszystko się kiedyś kończy. Spadły. Leżą. Mijają godziny, dni, aż tracą kolor. Stają się brązowe, wysychają. Tracą dawny blask, tracą dawne piękno. Myślą, że są nie potrzebne. Nieprawda. Człowiek szczęśliwy potrafi dostrzec piękno nawet w najdrobniejszej rzeczy, która z pozoru nic nie znaczy."

Cześć! W dzisiejszym poście pokażę wam jak wykonać urocze DIY. Na początku chcę jeszcze powiedzieć, że kiedy pisałam to mini opowiadanie na górze to nie wiem o czym myślałam, ale pisałam prosto z serca... :) Śmieszne co? Wracając do DIY: Jest mega łatwe do zrobienia, a efekty są cudne, no to zaczynamy!

1. Na samym początku trzeba zebrać liście. Najlepiej, aby były one w jednym kolorze oraz żeby miały podobną wielkość. Zbierzcie ich najlepiej jak najwięcej. + zbierzcie 3/4 liście większe
2. Weź liść. Zegnij go w połowie do wewnętrznej strony.
3. Zacznij z liścia robić rulonik.
4. Kiedy liść się skończy, weźcie następny, zegnijcie go w połowie do zewnętrznej strony i oplećcie zrobiony rulonik. Tą czynność powtarzamy do póki nie uznamy, że róża ma odpowiednią grubość.
5. Związujemy gumką ok. 3 cm od góry (albo inaczej, ważne by róża była proporcjonalna). Do tego polecam cieniutkie gumeczki Loom Bands, najlepiej w kolorze liści.
6. Robimy więcej róż dokładnie tym samym sposobem.
7. Kiedy uznamy, że mamy wystarczającą ilość róż (najlepiej, aby liczba była nieparzysta [ja niestety tak nie mam]) łączymy je razem.
8. Następnie przykładamy 2 lub 3 (zależnie od gustu) większe liście, aby zakryć boki bukietu.
9. Wszystko wiążemy gumką (najlepiej cienką gumką do włosów, na pewno nie gumeczką Loom Band).
10. Cieszymy się (na pewno) pięknym efektem.
11.*Wkładamy kwiatki do wazonika, wręczamy komuś i piszemy ładny komentarz... :)
(żartuję)

Do pomocy załączam zdjęcia:


Mam nadzieję, że post okazał się przydatny i inspirujący... Ja tymczasem kończę i życzę miłego dnia :)
Ps: Zapraszam na mojego bloga gdzie znajdziecie więcej takich postów... http://ola-watala.blogspot.com/
Zapraszam równie serdecznie do mojej galerii fotograficznej... http://olkawatala.wix.com/photo-gallery

0 komentarze:

Prześlij komentarz