sobota, 1 lutego 2014

11:33
1
Hej, to ja Weronisiaa2001 z Top Model :) Dziś bardzo chciałabym Wam zaprezentować moją szkołę rysowania :) Więc dużo projektantek na top model prosiło mnie abym zrobiła szkołę rysowania o tego projektu 
 Jak widzicie tutaj jest taka słodziuteńka bluza króliczka a ja dzisiaj zrobię nie niebieską ale różową bluze misia :) 
Zapraszam do obejżenia SR. Uwaga !! szkoła rysowania będzie w dwóch częściach !





Bedzie nam potrzebne:
Ołówek
Gumka do mazania
Kredki Faber-castell kolor (szary, fioletowo-różowy, czarny, jasno-brązowy, ciemny brązowy, beżowy, waniliowy)
Korektor do długopisu
czarny cienkopis
1. Najpierw szkicujemy bluze, włoski i bransoletki. Nie przyciskamy mocno ołówka aby dało się go zmazać.



2. Następnie lekko obrysowujemy kaptur, bluzę kolorem różowym i dół bluzy i końce rękawów kolorujemy kolorem czarnym. Czarnym cienkopisem robimy napis bear co znaczy miś, tak samo robimy tez z czarnym serduszkiem. Kolorem ciemnym brązowym obrysowujemy włosy.

3. Teraz kolorkiem różowym jedziemy po liniach kontórów bluzy i takie kreseczki wychodzące z bluzy aby był efekt, że bluza jest puszysta. Następnie włosy kolorem ciemno-brązowym też poprawiamy mocniej przy konturach :D  Teraz obrysowujemy wcześniej narysowane bransoletki czarnym cienkopisem. Na bluzie zaznaczamy też takimi kreseczkami cień czyli tam gdzie bluza ma być najciemniejsza.


4. Czas wypełnic bluzę nie równymi kreseczkami tak jak na zdjęciu. Kreseczki prowadzimy w różne strony aby fajnie to wyglądało. Nasza bluza prawie juz jest skończona jeszcze tylko włosy, make-up i skóra :)


5. Teraz mocniej obrysowujemy bluze kolorem szarym, rysujemy włosy jeżeli chcecie wiedzieć jak narysować włosy zerknijcie na moją inną SR http://blog-top-modelki.blogspot.com/2014/01/wosy-skora-twarz-w-stylu-gangsta.html :) Ja tą samą kredką co futerko zrobiłam usta i czarnym cienkopisem dodałam kolczyk :D 


6. Lekko kolorem szarym kolorujemy bluzę. Przy konturach i przy zagieciach kolorujemy troszeczke mocniej aby bluza była szara. A teraz jak zrobić skórę ? Więc bierzemy najjaśniejszy brązowy jaki tylko posiadamy i leciutko kolorujemy i mocniej przyciskając przy konturach. Jeżeli chcielibyście wiedzieć jak zrobić skórę nie posiadając kredki beżowej zerknijcie tu http://blog-top-modelki.blogspot.com/2014/01/szkoa-rysowania-cieniowanie-twarzy.html

WSKAZÓWKA !! JEŻELI NIE MACIE KREDKI BEŻOWEJ MOŻECIE ZROBIĆ TAK ;
NAJPIERW LEKKO NAKŁADAMY JASNY BRĄZOWY I ROBIMY NIM MOCNIEJ PRZY KONTURACH POTEM BIERZEMY KREDKE O KOLORZE SAND CZYLI TAKI WANILIOWY I LEKKO CIENIUJEMY A NA KONIEC KOLOREM RÓŻOWO-BEŻOWYM CZYLI SALMON KOLORUJEMY :D




7. Robimy skórę tak jak opisałam powyżej. Następnie korektorem robimy kropki na bluzie.
Szkoła rysowania dobiegła juz końca i mam nadzieję, że się do czegoś przydała :D
Część 2 tego projektu powinna pojawić się dziś lub jutro :)
Piszcie komentarze czy Wam się szkoła spodobała, jakie jeszcze chcielibyście i co Wam sprawia największą trudność a może chcecie jakiś outlines ?
Paaa :D








1 komentarze:

  1. Cool! Mogłabyś zrobić SR tych butów z projektu z bluzą króliczka?

    OdpowiedzUsuń