środa, 19 lutego 2014

Hejka!
Na prośbę jednej z czytelniczek tego bloga, pokażę Wam jak narysować czarodziejkę Witch. Wybrałam Will Vandom, bo najbardziej ją lubiłam. 



1. Wybieramy szkicownik, szablon modelki i leciutko ołówkiem rysujemy szkic.


2. Bierzemy czerwoną, malinową i czarną kredkę.


Czerwoną kredką konturujemy włosy.


Malujemy je robiąc pojedyncze kreseczki tą samą kredką. Zostawcie miejsce na refleksy świetlne!


Malinową i czarną kredką lekko przyciemniamy włosy.



3. Brązową kredką malujemy oczy, a różową usta.


4. Fioletową jasną kredką konturujemy bluzkę.


Cieniujemy ją. Niestety zdjęcie z zaznaczonymi ciemniejszymi miejscami mi się skasowało :( Mam nadzieję, że bez niego sobie poradzicie.


Przyciemniamy bluzkę ciemną fioletową i czarną kredką.



5. Zieloną kredką konturujemy spódnicę.


Zaznaczamy miejsca gdzie pada cień.


Cieniujemy.


Przyciemniamy ciemną zieloną i czarną kredką.



6. Malujemy i cieniujemy skórę modelki. Najpierw beżową, a później jasną brązową kredką. (KLIK)



7. Czarnym cienkopisem malujemy skrzydełka.


Jasnym zielonym malujemy skrzydła zostawiając trochę białego miejsca u góry.


Białe miejsca wypełniamy ciemnym zielonym kolorem i mieszamy oba odcienie żeby przejście między nimi było niewidoczne.


Przyciemniamy skrzydełka ciemnymi zielonymi kredkami.


8. Konturujemy buty jasną fioletowa kredką.


Fioletowym cienkopisem malujemy zapięcia na butach.


Zaznaczamy miejsca gdzie pada cień (niestety jednego buta już pomalowałam).


Cieniujemy buty.


Przyciemniamy je ciemną fioletową i czarną kredką.



9. Jasną zieloną kredką malujemy jednolicie jasne paski rajstop (na środku).


Pozostawione białe miejsca uzupełniamy trochę ciemniejszym zielonym.


Ciemnym zielonym, podobnie jak jasnym, malujemy środek pasków.


Białe miejsca wypełniamy ciemniejszym odcieniem.


Przyciemniamy rajstopy czarną kredką.


10. Brązową jasną kredką malujemy gałąź drzewa (w miejscach zaznaczonych na zdjęciu).



Ciemniejszą brązową kredką, malujemy drugą część gałęzi mieszając dwa kolory, aby nie było widać między nimi przejścia.




Brązową ciemną i czarną kredką przyciemniamy gałąź.



11. Znaki żywiołów malujemy tak samo. Najpierw konturujemy je odpowiednimi kolorami. malujemy jasnymi kredkami i przyciemniamy ciemniejszymi. Pamiętajcie, że symbol znaku musi być ciemniejszy niż tło.

























12. Serce Kondrakaru malujemy różową i szarą kredką.


Różową jasną kredką malujemy w okół niego, aby pokazać, że Serce Kondrakaru się świeci.


 Podobnie jak malowaliśmy w okół serca, łączymy znaki żywiołów.


13. Czarną kredką malujemy tło.


14. Białą suchą pastelom rozjaśniamy niektóre miejsca.


15. Czarną kredką robimy kontury modelki tam, gdzie styka się z tłem.


16. I projekt gotowy!


Podoba Wam się tutorial? Jaki chcecie następny?

10 komentarze:

  1. Super napewno skorzystam:D A może tutorial jakaś postać fantasy lub jakaś suknia balowa, ponieważ robisz je moim zdaniem wspaniale:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za realizowaną prośbę :)

    Kocham cię i twoje SR . ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne a dasz sam szablon bo ja nie mam tego szkicownika

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne dasz szablon bo ja nie mam tego szkicownika ♥♥♥ prosze

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chcę tak rysować a następna może być Arielka czy coś takiego

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne:). Mogłabyś zrobić SR skóry tylko ciemnej jak ma Neyla? Najlepiej kredkami progresso.

    OdpowiedzUsuń