czwartek, 6 marca 2014

18:52
2
Hejka! Dziś chcę Wam pokazać jak zrobiłam tą sukienkę:

 
1. Oczywiście zaczynamy od szkicu.

2.Teraz kolorowanie. Ja zaczęłam od rękawa. Pomalowałam go na jasny brązowy i od razu lekko pocieniowałam tą samą kredką.

3. Ciemniejszą kredką (kredka nr.2), mocniej pocieniowałam.

4. Z drugim rękawem zrobiłam to samo.

5. Jaśniejszą kredką (kredka nr.1) zrobiłam górę sukienki, wyznaczając linię piersi.

6.Lekko pocieniowałam tą samą kredką.

7. Kredką nr.2 mocniej pocieniowałam.
 8. Rękawy i dół sukienki były robione dokładnie tak samo. Kolorowane jaśniejszą kredką, lekko nią pocieniowane i poprawione ciemniejszą.





9. Buty pokolorowałam i pocieniowałam kredką nr.1, a koturny zrobiłam kredką nr.2.

10. Obramowanie centek jest czarne.

11. Ich wypełnienie bardzo ciemne brązowe.

12. Cienie na pasku zrobiłam na czarno, a przejaśnienie kredką nr.2.

13. Resztę paska pokolorowałam tym samym kolorem co centki.

14. Biżuteria jest z rubinów, czyli czerwona.

15. Usta i gumka też.

16. Oczy zrobiłam zielone, a cienie do powiek czarne (kolor widocznej powieki jest intensywniejszy).

17. Łańcuszek od naszyjnika poprawiłam srebrnym długopisem.

I gotowe. Jeśli czegoś nie rozumiecie, albo macie pomysł na SR to piszcie w komentarzach.
 
Pozdrawiam,
npanka






2 komentarze: