piątek, 14 marca 2014

Hejka :)
Aby oderwać się od monotonności codziennych obowiązków postanowiłam zaprojektować coś szalonego. Zainspirował mnie motyl (można się tego domyślić patrząc na projekt:) ).Na pewno nie powstydziłaby się tej sukienki Effie Trinket z Igrzysk Śmierci :)
Ponieważ coraz rzadziej wstawiam tutoriale, bo mam pełno obowiązków, postanowiłam zrobić tutorial tego projektu.


1. Wybieramy szkicownik, szablon modelki i leciutko ołówkiem robimy szkic projektu.


2. Czarnym cienkopisem malujemy niektóre elementy stroju i oczy (przyjrzyjcie się im dokładnie).


3. Czarnym cienkopisem (musi być cienkopis!!!) konturujemy wszystkie motylki i robimy na nich wzorki (jak na zdjęciu poniżej). 
Trochę czasu zajmuje malowanie motylków :)



4. Czas na włosy. Malujemy je kredkami LYRA o niebieskich odcieniach. Przypominam, że każde pasmo musi być rysowane osobno. Im lepiej zatemperowana kredka tym włosy wyglądają ładniej. Zostawcie miejsce na refleksy świetlne!!!






5. Jasną niebieską kredką BIC malujemy usta, a ciemną niebieską leciutko je przyciemniamy.



6. Czas na makijaż. Cóż... tutaj chyba nie potrzeba jakiś dokładniejszych wyjaśnień. Po prostu trzeba pomalować modelkę w ten sam sposób co ja, wzorując się na zdjęciach :)









7. Szarą kredką firmy BIC cieniujemy skórę. 




Ołówkiem przyciemniamy ją i konturujemy.


8. Czarną kredką firmy LYRA konturujemy sukienkę w miejscach jak na zdjęciu.


Robimy wzorki.


Malujemy. UWAGA!!! Wzorki powinny zostać białe!


Czarną kredką malujemy te takie połączenia na skrzydłach-sukience.


9. Niebieską, różową i fioletową kredką firmy LYRA (dokładnie w tej kolejności) malujemy bardzo delikatnie sukienkę.




Kredkami o tych samych kolorach i ciemniejszych, przyciemniamy sukienkę i cieniujemy ją.








10. Złotym długopisem z brokatem malujemy wszystkie motylki.


Podpisujemy się, malujemy podłogę, na której stoi modelka i projekt gotowy!


Jak Wam się podobał ten tutorial? Mam nadzieję, że coś rozumiecie, bo wszystkiego nie wytłumaczyłam... ale po prostu niektórych rzeczy nie da się wytłumaczyć :)

2 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba a możesz zrobić sr o włosach albo o wysokich trampkach

    OdpowiedzUsuń
  2. Super:) Tak mi się to podoba, że pomimo mojego wieku ( 9 lat) spróbuję to zrobić:) Możesz zrobić sr bejsbolówki albo pastelowej sukienki:)

    OdpowiedzUsuń