niedziela, 31 maja 2015

Hej, przepraszam, że nie było posta tydzień temu, lecz wiedzie teraz w szkole harówka, bo pracujemy na oceny końcowe :D A ja chcę mieć świadectwo z paskiem. No i jeszcze cały ten weekend rysowałam kota na formacie A2 na konkurs do szkoły. Ale teraz znalazłam troszkę czasu na szybki projekcik inspirowany latami 60. Nie jest on skomplikowany


Potrzebne będą;
-kredki 
(-sukienka ciemniejszy Faber Castell
jaśniejszy Lyra
-kolczyki i buty marker z Auchana
brokatowy pisak z Biedronki
-skóra i włosy Koh-i-Noor, do portretów
-korektor
-czarny cienkopis
-blender do promarkerów)

I moi drodzy, nawet gdy nie używacie ProMarkerów to warto kupić sam blender, gdyż świetnie się on nadaje też do kredek :)

Oto gotowy projekt:


W tamtych czasach modne były sukienki w kształcie litery A,
oraz włosy podwinięte na końcach. Modne były również żywe kolory.

1.Szkicujemy 




2.Teraz zaznaczamy kontury :)


3.Robimy kolczyki flamastrem z Auchana, a następnie brokatowym pisakiem 



4.Buty tak samo :D

5. Teraz sukienka :D Poszerzamy kontury ku środkowi przyciskając kredkę coraz lżej

6. Następnie używamy kredki Lyra i również ku środkowi lżej 

7.Teraz na całą nakładamy blender

8.Guziczki robimy korektorem 

9.Na środek nakładamy białą kredkę 

10. Teraz włosy: Przepraszam, że nie ma kolejnych zdjęć ale się zagapiłam 
Rysujemy kreseczkami, zaczynamy najciemniejszym blondem i przechodzimy w coraz jaśniejsze odcienie 

11.Teraz nakładamy brąz na odrosty i na końcówki włosów

12. Używamy blendera 

13. Skórę robimy podobnie jak sukienkę 
Do środka lżej

14, A potem jeszcze lżejszym kolorem i obrysowuję cały projekt cienkopisem 



15, No i make-up, pamiętajcie dużo eyeliner i sztuczne rzęsy

Usta tradycyjnie różowe 

Tutaj się zorientowałam, że nie zrobiłam jednej kreski przy włosach  :D 

 16. I robię jeszcze kropeczki korektorem na oczkach.

17. Bransoletki no i podpis GOTOWE





Dzięki za uwagę :D 
Mam nadzieję, że wam się podoba, a w następnym poście postaram się o lepszą jakość zdjęć :)
Marti :*



0 komentarze:

Prześlij komentarz