niedziela, 10 maja 2015

Hejka!!!
Tutaj... no właśnie kto?? Raczej mnie nie kojarzycie, ale to nie szkodzi :)
Dzisiaj jako taką SR na powitanie przygotowałam po prostu twarz i włosy.
Będzie to druga częśc SR którą przygotowałam do naboru i dzięki której się tu dostałam, jeśli chcielibyście ją zobaczyc zapraszam TUTAJ :)
Chciałabym bardzo podziękowac, że dostałam taką szansę, ale nie przedłużając zaczynamy!
Efekt końcowy:

Potrzebne nam będą:
1. Flamaster (mój jest z Biedronki :))
2. 3. 4. 5. Kredki Koh-I-Noor Polycolor Portret 24 myślę, że nie mając tych kredek znajdziecie podobne odcienie w waszych zestawach.
6. Długopis (nie cienkopis) w kolorze brązowym.

1. 2. 3. 4. Kredki Koh-I-Noor Polycolor Portret 24 myślę, że nie mając tych kredek znajdziecie podobne odcienie w waszych zestawach

Kredki Koh-I-Noor Polycolor Portret 24 myślę, że nie mając tych kredek znajdziecie podobne odcienie w waszych zestawach.
Długopisy w kolorach : fiolet i zieleń.

Teraz zajmijmy się projektem:
Rysujemy pasma włosów porozrzucane po całej twarzy.
Na samej górze rysujemy kucyk, a po prawej stronie motylka.
 Teraz wszystko poprawiamy czarnym długopisem.
 Skrzydła poprawiamy grubszą kreską i dzielimy je na części tak, aby powstało toś w rodzaju witrażu.
Zajmijmy się oczami. Rysujemy kreski nad i pod oczami, poprawiany rzęsy i nad okiem rysujemy powiekę.
Aby było wam łatwiej:
Przyszedł czas na skórę.
Na stronę zacienioną (u mnie to będzie lewa) przy samym policzku i na nosie nakładamy kredkę 1.

Resztę wypełniamy kredką 5.
Znów przechodzimy na stronę lewą na którą nakładamy kredkę 2.
Trochę to dziwnie wygląda, ale spokojnie nie będzie tak długo :)
Do boju wchodzi kredka 5. którą nakładamy na 2. rozmywając ją nieco.
Do tego dodajemy czerwony


Przejdźmy do włosów. Kredką 2. poprawiamy miejsca czarnego długopisu.
Idąc do środka kredką 3. robimy to samo.

Miejsca które nam zostały wypełniamy kredką 5.
Kredką 4. poprawiamy miejsca zacienione, tak aby uzyskac efekt cieniowania
Na wszystko nakładamy flamaster i długopis

Na powiekach robimy cienie brązową kredką. Oczy robimy na zielono a usta na fioletowo.
Nie zapomnijmy o detalach. Witrażowego motylka wypełniamy kolorami według własnego uznania a gumkę do włosów robimy na zielono. Tak właśnie kończy się ta szkoła.

Dzięki za uwagę. Mam nadzieję, że wszystko jest odpowiednio wytłumaczone;)
Piszcie w komentarzach jakby coś było nie tak. Liczę na waszą współpracę i, że podsuniecie mi jakieś sugestię co do następnych SR.
Papatki ^.^

0 komentarze:

Prześlij komentarz