sobota, 7 listopada 2015

18:35
Hej

Nie przedłużając wstawiam kolejną część mojej szkoły rysowania, w której połączymy już kredki z promarkerami. Dlaczego właściwie łącze te dwie techniki? Po pierwsze mogę pocieniować wybrane elementy bardziej dokładnie, a po drugie mam nowe odcienie kolorów i nie muszę wykupić całej gamy kolorystycznej markerów,


Czarnym długopisem lub cienkopisem rysujemy kontury i zaznaczamy brwi.




Później wybieram co będę najpierw kolorować. W moim przypadku spódnica. Biorę 2 odcienie granatu i biały, który jest specjalnie w takim stanie :P


Najciemniejszym odcieniem rysuje tradycyjnie w najciemniejszych miejscach.

Następnie jaśniejszym kolorem koloruje na ciemniejszym odcieniu i trochę dalej,


Wszystko "rozmazuję białą kredką" i w miejscach gdzie odbija się światło mocno ja przyciskam, aby utworzyły się takie poświaty.



Robię tak z każdą rzeczą w stroju. 
Na szalu narysowałam wzór wełny, robiąc takie jakby serduszka, następnie przyciemniłam go brązem i rozjaśniłam pomarańczem i białym.
Jeśli chodzi o makijaż to usta pokolorowałam kolorem burgundowym zostawiając białe prześwity. Oczy lekko tym samym kolorem + brązowy .


Zamiast użyć ciemniejszego koloru możesz użyć czerni, ale np. przy jaśniejszych rzeczach lekko nią kolorować.


Na koniec białym, żelowym długopisem zrobiłam kropki na spódnicy i guziki na kardiganie.


Dziękuję za oglądanie!

Mam nadzieję, że się podobało i mam pytanie czy macie jakieś życzenia na kolejną lekcje? 

0 komentarze:

Prześlij komentarz