niedziela, 1 listopada 2015

11:36
Hej

Po dłuuugim czasie mojej nieobecności wracam z bardzo jesienną lekcją rysowania. Przy projekcie użyłam promarkerów i kredek. Zauważyłam, że coraz więcej osób ma promarkery, dlatego chciałam pokazać Wam jak je używam, a dokładniej łączę z kredkami. Pierwsza część będzie tylko z użyciem markerów a w drugiej będzie wykończenie kredkami i długopisami. Mam nadzieję, że się spodoba i zapraszam do rysowania! :)


Jak zwykle wybieramy pozę i szkicujemy zarysy naszego projektu.

Użyłam do rysowania stroju, włosów i skóry 7 promarkerów, czarnego długopisu i białego żelopisu + kredki.(w tej sr, potrzebne będą tylko promarkery) Jeśli nie macie czegos z tych rzeczy to oczywiście możecie zastąpić innymi rzeczami. Promarkery np. pisakami.

Na początku ubranie koloruje jednolicie wybranymi markerami.


Skórę wypełniam jednolicie kremowym kolorem. 

 W ciemniejszych miejscach i na niektórych konturach rysujemy linie jasnym odcieniem brązu.
 Następnie rozmazujemy go kolorem naszej bazy, kremowym.
 Powtarzamy ta czynność na twarzy w okolicach nosa i policzków, na rękach, nogach i w okolicach szyi.

Za chwilę wszystko dokładnie się wchłonie i się ze sobą połączy. 

Kolejna część już niebawem.


0 komentarze:

Prześlij komentarz