wtorek, 3 grudnia 2013

13:51
7
Hej
Oto dalsza część mojego cyklu z butami.
Tym razem pokaże wam jak rysuje sandały.
Pierwsze od czego zaczynamy każdy but jest podstawa buta . Będą to sandały na koturnie wiedz przy palcach postawa będzie wąska a przy pięcie znacznie grubsza.


Następnie rysujemy dwa dość szerokie paski tak jak pokazane na rysunku.


Przy tych paskach dorysowujemy przeplatane warkoczyki.


Rysujemy jeszcze dwa paski

Wszystkie linie od ołówka poprawiamy czarnym żelowym długopisem najlepiej jeśli jest on cienki
(możesz zrobić także te kontury kredką)


Na koturnie buta rysujemy przerywane linie w poziomie



a teraz w pionie



Teraz czas na kolorowanie.( Można zrobic to wybranymi koloroami ja tylko podaje przykład )
Najpierw pokolorowałam ten cały pasek brazowym promarkerem może to być zwykły pisak albo kredka


teraz  jasno-brązowa kredką bic pokolorowałam warkoczyki



 a brokatowym pomarańczowym długopisem  pozostałe paski


Na koniec całą podstawę buta pokolorowałam ciemnym brązowym promarkerem.


I gotowe.
Następna lekcja bedzie dotyczyła 'najków' na koturnie.
Macie jakieś pytania?

7 komentarze:

  1. konkurs u mnie nagrody... http://topmodel-by-karolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie,ale czy nie mogłabyś zrobić takiej szkoły rysowania tylko z perspektywy na prosto?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok jeszcze dodam 'najki' na koturnie a potem na prosto

      Usuń