sobota, 8 marca 2014

12:31
Legginsy, legginsy i legginsy. Dużo tego xd Pod ostatnimi dostałam prośbę, aby zrobić sr Legginsów w wzorek 1D (One Direction [pozdrawiam Diretionerów {Ja też się zaliczam ;d}]) Dla Sandry Domagały (nazywasz się jak moja Pani od matmy ;o)
Najpierw robimy szkic, legginsy wypełniamy znaczkami 1D (narysowane za żółtej kartce xd).



Obrysowujemy legginsy czarnym pisakiem, a 1D szarym.



Potem wybieramy czarną kredkę, ja mam Lyra. Kolorujemy całość, pomijając wzorek.



Po pokolorowaniu mocniej zaznaczamy granice legginsów i cieniujemy do środka, po wycieniowaniu legginsów bierzemy ołówek (najzwyklejszy HB) i cieniujemy jeszcze raz, teraz razem ze wzorkiem. Wymazujemy na środku gumką (ja swoją wygrałam w jakimś internetowym konkursie TM *O*) i gotowe ^^







Dzięki bardzo, HkCool.

0 komentarze:

Prześlij komentarz