sobota, 1 marca 2014

12:19
5
No siemka :) Dawno tu nie pisałam... Naszedł mnie pomysł na rysowanie legginsów we wzorki i pierwszymi są legginsy "Tetris". Chyba każdy kiedyś grał w tą grę :) Polega na tym, że trzeba układać klocki w odpowiednich miejscach, aby zbić poszczególne rzędy :) Kiedyś byłam od tego uzależniona ;d Ale bez niepotrzebnego gadania, przechodzimy do sr :)

Wybieramy modelkę i rysujemy szkic.


Bierzemy czarny pisak (ja mam firmy Astra) i poprawiamy CAŁY szkic. Zostawiamy tylko te smugi od spadających klocków, je obrysujemy szarym pisakiem tej same firmy :)





Wymazujemy ołówek gumką i działamy dalej :)
Potrzebne nam będzie teraz sporo kredek! Wybierzcie wszystkie kolory na jakie macie ochotę + czarna. Ja wybrałam te (wszystkie firmy Herlitz):

(Na zdjęciu nie ma pomarańczowej, sorkaa!)
Kolorujemy poszczególne części tak jak na zdjęciach.









Zaczynamy cieniować :) Zaznaczamy mocno linię po bokach, a potem cieniujemy do środka, coraz lżej przyciskają kredkę.



Powtarzamy to z każdym kolorem klocków.


Wymazujemy długą linią po środku z góry do dołu kilka razy, że była prawie że białe.


Bierzemy teraz farby plakatowe (znowu firma Astra :D) I robimy te szlaki klocków (na zdjęciu widać) i gdzieniegdzie kropeczki :)


Mam nadzieję, że pomogłam, do zobaczenia ^^  Będzie więcej takich legginsów we wzorki, tylko dajcie pomysł w jakie wzory ^^ HellokityCool.



5 komentarze:

  1. Świetna sr !!! A dała byś sr legginsów we wzorki z one direction ??

    OdpowiedzUsuń
  2. a co myślisz o topie z wzorem : zebra, tygrys, gepard.
    Albo strój złodziejki i super-girl

    OdpowiedzUsuń
  3. mojelegginsy.pl4 maja 2015 17:40

    Fajne :)

    OdpowiedzUsuń