środa, 24 czerwca 2015

Hej, hej tu FashionGirl  Wybaczcie za długą nieobecność. Zapraszam na Szkołę Rysowania. Z uwagi na to
 że już nie długo wakacje postanowiłam trochę "zareklamować" stroje jednoczęściowe. Kojarzą się głównie z pływaniem na basenie. Gdy ktoś mówi o plaży przed oczami stają nam pięknie dwuczęściowe stroje. Ale man nadzieję że  przekonacie że nie zawsze tak jest.

Potrzebne nam będą:
Ołówek i gumka do  szkicowania
Czarny długopis
Kredki w kolorach: Granatowy, Jasny Niebieski i Czarny
Srebrny marker mój jest z BIC-a

Wykonanie Cześć I:

Robimy szkic.
Granatową kredką  zaznaczamy miejsca zacienione czyli te od wewnętrznej strony przy obrączkach, kółkach.
Resztę wypełniamy jasno niebieską kredką.

Te same kroki powtarzamy na kokardce, a środek robimy czarny.
Przyszedł czas na resztę stroju.
Wybaczcie za odwrócone zdjęcie.
Srebrnym markerem wypełniamy górną (czyli do miejsca aż do chusty, "majtki"
zostawiamy puste tak jak to widać na zdjęciu)
Polecam kupić takie markery najlepszy jest BIC kupiłam je za 10 zł w zestawie: srebrny i złoty. Dobrze kryją.
W najgorszym wypadku może być srebrna kredka ale nie wiem czy wyjdzie też tak dobrze.
Całość poprawiamy czarnym długopisem.
Wszystko  cieniujemy czarną kredką.
Czyli boki i zajęcia (miejsca w których są kreski XD) Biały refleks jest efektem flesza i nie był robiony białą kredką.

Dół robimy tak samo.
To już wszystko jest to pierwsza część.  Mam nadzieję że Wam się podob
Piszcie własne pomysły. Mam dużo  czasu w wakacje i będę je mogła realizować. Już niedługo druga część.

0 komentarze:

Prześlij komentarz