piątek, 27 maja 2016

12:48
Hej kochane,
Odliczacie już dni do zakończenia roku? Ja tak ^-^ Ostatnio musiałam poprawić kilka ocen....i w dodatku mój komputer był totalnie zepsuty :( Ale postaram się wszystko nadrobić ;) Dzisiaj pokażę wam kilka propozycji, żeby dobrze zorganizować sobie lato. W pierwszej części będzie o wakacjach w domu a w drugiej poza domem.
Znalezione obrazy dla zapytania summer tumblr
*Wakacje w domu*
Znalezione obrazy dla zapytania tumblr town
Nawet jeśli nigdzie nie wyjeżdżacie, nie musicie się wcale nudzić! Oto kilka sposobów by umilić sobie czas w letnie dni:
Zajęcia dodatkowe, warsztaty
Znalezione obrazy dla zapytania tumblr school
Nie ważne czy mieszkacie w dużym, czy małym mieście na pewno macie w okolicy jakiś dom kultury, czy inne tego typu miejsce. Wiele szkół organizuje też tzw.lato w mieście więc koniecznie zapytajcie o to jakiegoś nauczyciela ;) Zajęcia, na które się zapiszecie mogą być przeróżne! Wszystko zależy od tego co was interesuje. Spróbujcie też poszukać czegoś nowego, a nuż odkryjecie w sobie ukryty talent! Ja np.zapisuje się na zajęcia z kick-box'ingu. W większych miastach podczas wakacji organizuje się wiele event'ów, pikników i darmowych warsztatów. Jeśli wasze miasto/dzielnica ma własną stronę internetową zajrzyjcie tam! Albo po prostu wpiszcie w wyszukiwarce to co was interesuje. Mnie interesuje reżyseria i filmy więc po prostu wpisuje w google "warsztaty filmowe Warszawa 2016" :D 
Spotkania z przyjaciółmi
Znalezione obrazy dla zapytania we heart it friends
 Wasi znajomi też spędzają wakacje w domu ? To świetnie! Umówcie się z koleżankami na zakupy, wyjdźcie do parku lub na boisko! Lato to też dobry czas na poznanie kogoś nowego.Co do wspomnianych wcześniej zajęć i kursów wyciągnijcie na nie swoich znajomych, szczególnie jeśli macie wspólne pasje :) 
Wycieczki po okolicy
Znalezione obrazy dla zapytania tumblr
Jeśli jednak chcecie gdzieś wyjechać, ale nie lubicie lub nie możecie się udać w dalszą podróż to żadne problem. Jestem pewna, że w waszym mieście jest wiele ciekawych miejsc ;) Tym lepiej, kiedy macie rower. Weźcie koc, kanapki, sok i jeździe z rodziną na piknik! Jeśli lubicie zwiedzać odwiedźcie jakieś ciekawe muzeum. Ja uwielbiam latem jeździć nad pobliski zalew. Wybierzcie się na łódki, quady, rower, deskę ^-^ 
DIY
Pora puścić artystyczne wodze fantazji! Udekorujcie swój pokój, przeróbcie stare ubrania, namalujcie jakiś obraz, doskonalcie się w projektowaniu ;) Na YouTub'ie znajdziecie mnóstwo takich filmików. Możecie też spróbować gotowania lub szycia. Nawet bez szczególnych zdolności dacie radę wykonać własnoręcznie jakąś prostą ozdobę, potrawę czy maskotkę.
Znalezione obrazy dla zapytania tumblr holidays
 Mam nadzieję, że wykorzystacie moje pomysły. Powiedzcie, koniecznie co wy porabiacie w lato :) Niedługo pojawi się druga część, czyli jak spędzać lato poza rodzinnymi stronami. 
Do napisania mordeczki <3 
Effie Everdeen



0 komentarze:

Prześlij komentarz