czwartek, 16 lutego 2017

Cześć kochani :)
Przybywam do was z kolejnym SR . Tym razem jest to spódnica, o którą mnie poproszono, a właściwie o formę spódnicy/ dołu sukienki.
Dla czego ,, górski potok" ? - bo falbany ,,spływają z góry do dołu" i tak jakoś mi się skojarzyło :)




 Zacznijcie od paska.
 Potem, mniej więcej w połowie uda modelki, po środku nakreślcie przewrócone ,,C"
 Od końców paska poprowadźcie 2 kreski w dół, do kostek. I tu możecie zakończyć spódnicę lekko zakrzywioną kreską, falą, itp., ja postawiłam tym razem na zygzaki :)
 Poprowadźcie lekko pochyloną, falistą linię .
 I z drugiej strony to samo :)
 Od każdego grzbietu fali narysujcie krótką kreskę
 Od podstaw fal zróbcie to samo :)
 Ja dodałam jeszcze ozdoby, pasujące do pracy, ale już to zależy od was :)
 Obrysujcie wszystko czarnym długopisem . Jak możecie zauważyć, już skończyłam resztę projektu.
 Pozostało tylko pokolorować :) Cały schemat macie niżej, bo o cieniowaniu niedługo nowy post :*












I GOTOWE !

To tyle :)
Wasza truskawka13

0 komentarze:

Prześlij komentarz