niedziela, 3 listopada 2013

19:46
1
Na sam początek radzę najpierw przeczytać instrukcje, a jeśli chcecie zobaczyć lepiej obrazki proszę o kliknięcie na nie :)
witajcie kochani!
Jestem bardzo zaszczycona mogąc pisać tu dla was i pokazując wam szkoły rysowania. Ten post pisze maja2001 może mnie znacie może nie. Dzisiaj zaprezentuje wam szkołę rysowania długich włosów, mam nadzieję ,że się wam spodoba!
część 1
1.Na początek wybieramy modelkę, której narysujemy fryzurę. 
2.teraz szkicujemy fryzurę ( tutaj kierujcie się swoim pomysłem).
3.Aby nie było widać śladów ołówka ścieramy lekko gumka kontury włosów.
4. wybieramy kolor włóków (ja wzięłam niebieski abyście lepiej widzieli)

część 2
1.Teraz obrysowujemy kontur wybranym kolorem.
2.Kontur wypełniamy lekko, tym samym kolorem
3.Aby uzyskać efekt światłocienia- czyli jaśniejszego miejsca na włosach, na nie pada więcej światła.
4.Zaczynamy cieniować włosy od góry robiąc kreski tak, jak na obrazku nr. 3.

część 3
(część wykańczająca)
1. Robimy grzywkę (kreski w kierunku pokazanym na obrazku)
2.to samo robimy z resztą włosów.
3. Aby nadać włosom objętości robimy "wychodzące" z reszty włosów, wtedy uzyskamy naturalną lekkość włosów.
4. wykańczamy ciemniejszą kredką i gotowe!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
a oto efekt końcowy
mam wielką nadzieję, że szkoła spodobała się wam :)
Maja2001

1 komentarze:

  1. Skorzystam :D Meeega cieniujesz :d
    -----------------------------
    zapraszam na moją new szkołę rysowania!

    OdpowiedzUsuń