piątek, 28 listopada 2014

15:35
1
Witajcie... Dzisiaj mam dla was nową szkołę rysowania... Chcę wam pokazać, że matematyka nie jest taka zła... Mam nadzieje, że nie będzie komentarzy typu Mata jest zła itp...
Zapraszam do tutorialu.


TUTORIAL
 1. Naszkicuj prościutką sukieneczkę.
 I zaczynamy pisać działania na sukience... Ja zaczęłam od tradycyjnego 2+2...
 Możemy użyć różnych działań, jak i ułamków i potęg.
 Wypełniamy całą sukienkę działaniami by nie było pusto...
 Niektóre działania poprawiamy mocniej cienkopisem.
 Cieniujemy boki sukienki... Jak? Najpierw przyciskamy mocno i coraz lżej i coraz lżej.
Tak samo od dołu i w miejscach wypukłych. I GOTOWE!

Mam nadzieję, że ta szybka SR się wam podobała... 

1 komentarze:

  1. Maja Chałubińska27 listopada 2014 16:23

    Zwykle nie korzystam z SR, ale ta bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń