piątek, 8 listopada 2013

21:28
7
Hejka!
Tutaj jedna z projektantek! Jestem Wiki, ale mówcie do mnie po nicku: projektantka008. Dzisiaj pokażę wam jak zrobić białą bluzkę na ramiączka z sercem galaxy. Bardzo się napracowałam, więc miło by było gdybyście skomentowały :) Jeśli chcesz powiększyć KLIKNIJ NA ZDJĘCIE!

Zaczynamy 



1. Wybieramy szkicownik- ja wybrałam podstawowy-nowy.
2.Wybieramy szkic- ja wybrałam modelkę Miju. Ale wy możecie wybrać jaką chcecie.
3.Szkicujemy naszą bluzkę- najlepiej żeby była na ramiączka.
4. Teraz wybierz czarny mazak lub cienkopis- ja wolę żeby był to cienkopis, bo ma rysik, który ułatwia rysowanie.
5. Pojedź po bluzce cienkopisem. Postaraj się aby było dokładnie.
6. Teraz na środku narysuj serce.
7. Teraz do ręki weź granatowy cienkopis.
8. Objedź nim serce na bluzce.

9. Teraz weź kredki w kolorze(od lewej): fioletową, czarną, granatową, niebieską.
10. Czarną kredką objedź serce od brzegów. 
11. Pamiętaj, że na razie symetryczność jest bez znaczenia, bo potem i tak będziemy mieszać kredki.
12. Granatowym zacznij malować serce od dołu.

13. Teraz zacznij malować od górnych brzegów tą samą granatową kredką.
Zostaw środek pusty.
14. W środku pomaluj kolorem fioletowym. Postaraj się, aby nie było białych plam.
15. Teraz niebieskim "rozjaśnij" całe serce. 
16. Teraz czas na totalną mieszaninę! Wszystkie cztery kolory jakich użyłeś delikatnie ze sobą pomieszaj na tle serca. 
17. Teraz dobrze zaostrzonym ołówkiem naszkicuj tak zwane "marszczenia". 
18. Pojedź po nich czarnym cienkopisem.
19. GOTOWE! Twoja bluzka na pewno jest udana ;)
Mam nadzieję że się podobało. Jeśli macie z czymś problem piszcie, a ja postaram się o lekcję :) Pozdrawiam.

7 komentarze:

  1. Fajny tutorial :) Chciałabym...lekcję rysowania kozaków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne :))
    Chciałabym lekcję rysowania trampków na koturnie.

    www.top-model-meggi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Napisałaś że jesteś projektantka008 a pod tuorialem podpisane jest, że jesteś wikirybka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to mój nick na bloggerze :) A projektantka008 to nick na strone Top Model :))

      Usuń
  4. mogłabyś zrobić sr obcasów ?

    OdpowiedzUsuń