piątek, 13 grudnia 2013

18:13
2
Hej!Przepraszam za długą nieobecność na blogu :( Mam bardzo dużo nauki...Moja babcia jest w sanatorium, ja też się tam niedługo wybieram :( Przygotowałam dla Was lekcję pt. "Gwiazda Estrady - Włosy":
1.Zaczynamy od szkicu.Kolorujemy pierwszą partię włosów "kreskami" na niebiesko.

2.Niżej włosy kolorujemy mocnym różem.

3.Kredką (niebieską lub różową)przyciemniamy miejsce złączenia obu kolorów.Robimy tak przy każdej zmianie koloru, kredkami w odcieniach tych właśnie kolorów.

4.Teraz znowu zmieniamy kolor (ten strasznie przypomina mi kolor truskawki :3).Robimy to samo co w punkcie 3.

5.Teraz czas na ostatni odcień - pomarańczowy.Na końcówkach staramy się mniej przyciskać kredkę, aby uzyskać wrażenie lekkości.

GOTOWE!


Lady ♥

2 komentarze:

  1. Pięknie :) zrobiłabyś sr o czapkach-misiach na zimę :) ? tzw. misio czapy ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty wiesz że nigdy do głowy mi nie przyszło żeby robić kolorowe włosy? Jak kuż to jednego koloru. Super pomysł!!! Na pewno wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń