wtorek, 17 grudnia 2013

20:24
3
Hej
To juz ostatnia cześć z butami. w tej pokaże wam jak rysuje 'najki' na koturnie.
buty są dość trudne ale pokaże wam je jak najlepiej.
zaczynamy od szkicu całego buta

następnie rysujemy na nim gdzie kończy sie podeszwa, z widocznej strony buta tak jak jest pokazane ponizej


następnie znaczek nike


dziurki na sznurówki



i same sznurówki


wszystko poprawiamy czarnym żelowym długopisem lub cienkopisem


kolorujemy te czesci buta co mam tu pokazane


to koniec cyklu z butami moze chociaz troche pomoglam :)
podsumowanie:

3 komentarze:

  1. Dziękuję Ci bardzo!
    Od dawna próbowałam je narysować, ale nie umiałam. Już umiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkie dzięki, zawsze miałam problem z butami... Żadne mi nie wychodziły, teraz potrafię je rysować! Śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie wiedziałam jak takie malować - dzieki!!!

    OdpowiedzUsuń