sobota, 4 października 2014

18:23
11
Hej tu Nessy :3 , na samym początku chciałabym przeprosić Was za przerwę , ale jak wiecie - szkoła . W miarę moich możliwości będę starała się pisać posty co tydzień ale nie obiecuje. Dziś jak z tytułu - sposoby na udaną imprezę . Wczoraj miałam urodziny i niedługo urządzam imprezę urodzinową a więc pokaże Wam jakie zabawy tam zrobię itp. No , to zaczynajmy :)

                                                                           Zabawy

1.Butelka - bierzemy pustą plastikową butelkę , siedzimy w kółku i kręcimy butelką na kogo wypadnie ten wybiera pytanie lub wyzwanie .

2. Wróżby w balonach - choć nie jest to zabawa to dużo śmiechu przy tym . Do jeszcze nie napompowanych balonów wrzucamy karteczki z np. imionami kolegów z klasy ,  pompujemy balony . Każdy bierze np. długopis i przebija balona i patrzy na wróżbę 



3. Karaoke - np. na YouTube puszczamy sobie podkład i tekst ( może być sam tekst ) do piosenki i śpiewamy .

4.Mumia - dzielimy się na dwie drużyny , wybiera się jedną osobę która będzie mumią . Drużyny owijają osobę papierem toaletowym , która pierwsza owinie daną osobę - wygrywa jakieś słodycze .

5. Piniata - kupujemy , wypełniamy słodyczami , wieszamy oraz uderzamy kijkiem w piniatę z zakrytymi oczami . Na urodzinach mojej koleżanki była piniata a razem z nią - wielki ubaw


Myślę , że oprócz wszystkich rzeczy typu chipsy , żelki , dobrze sprawdzą się
owocowe szaszłyki - na patyczki do szaszłyków nabijamy owoce - szybkie, smaczne i oczywiście zdrowe :)



Tort - ja akurat będę miała z truskawkami , tak pewnie ten fakt Was zdziwił ale
 truskawki mam zamrożone . Najlepsze torty to coś w stylu :
biszkopt przekładany kremem , na to biszkopt , znowu krem oraz jeszcze jeden biszkopt . Na biszkopt kładziemy polewę a na polewę można położyć owoce .


Dobrze to by było na tyle , mam nadzieję , że post się wam przydał wiem , że nie jest on trendy ale chciałam dla odmiany co innego . Zapraszam do komentowania .
No , to do napisania  - wasza Nessy :3

11 komentarze:

  1. Pomysły są super, najlepszy z tymi balonami :)
    Wypróbuję ;)
    I sto lat, sto lat!!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne pomysły :) skorzystałabym na moich urodzinach, ale już wyprawiałam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny post ;3
    Kiedy wyniki z konkursu z gazety TM?

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy wyniki konkursu z gazety TM?

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje za wszystkie komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne pomysły. Ja zamiast tortu zawsze mam takie fajne ciasto na zimno z biszkoptów. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne pomysły :) na pewno skorzystam

    OdpowiedzUsuń
  8. szustka za pomysly ja na pewno skorzystam z pomysluw numer 1,2 są super!

    OdpowiedzUsuń