sobota, 29 listopada 2014

12:59
3
Witajcie!
Tu Olcia z nowym tutorialem... Tym razem coś bardzo przydatnego dla was... WŁOSY.  Jest to  najtrudniejsza część projketu dlatego tworze o tym SR. Zapraszam was gorąco!



Mam nadzieję, że wam się spodobają moje SR włosów. Oto jakie fryzury w tym studiu fryzur xD:

  • Proste, czarne włosy w stylu Chinki
  • Kręcone  i rude włosy
  • Brązowa grzyweczka + warkocz
  • Długie (jak na chłopaka) włosy męskie
Zapraszam do pisania komentarzy... One mnie motywują do dalszego robienia szkółek dla was. Nie będę przedłużać i zapraszam. 


CZARNE, PROSTE W STYLU CHINKI
Na początek wybierzcie modelkę. Ja wybrałam Miju ponieważ to Chinka, a fryzura do niej pasuje.  Zacznijcie włosy od szkicu przedziałka. Najlepiej by był jasny, jednak czarny.
Robimy coraz większy przedziałek przy tym z każdą kreską dalej ma być ciemniejszy. To trudne, ale dacie radę.
Róbcie to tak długo, aż uzyskacie taki efekt.
I tak jak z przedziałkiem, zostawcie trochę białego i znów na mocno czarnym.

Białe miejsca na dole włosów, wycieniujcie tak jak poprzednio. Jeśli wam to nie idzie to nauczcie się robić "cieniowane kreski"... O co chodzi? Na początku kreski przyciskajcie mocno, a potem coraz lżej i coraz mocniej. Kilkadziesiąt takich kresek i włosy gotowe...

BRĄZOWA GRZYWECZKA + WARKOCZ
Szkicujemy grzywkę. Mi się zgubił ołówek dlatego użyłam kredki do szkicu. 
 
 Teraz szkicujemy pozostałe włosy...
... i warkocza. Warkocza możemy narysować w ten sposób: Rysujcie na początku warkocza takie większe serduszka, a potem coraz mniejsze... W odpowiednim dla was miejscu zakończcie warkocz gumką i kilkoma włoskami.
Przyszła pora na grzywkę. Cieniujemy ją takimi cieniowanymi kreskami, o których mowa jest kilka obrazków wyżej.
Tak samo cieniujemy resztę włosów...

 ..., a na koniec cieniujemy warkocza... Z tym  będzie trudniej, ale dacie sobie radę. Pamiętajcie o cieniowanych kreseczkach, o których mowa wcześniej.


DŁUGIE JAK NA CHŁOPAKA WŁOSY MĘSKIE

 Szkicujemy włosy tak jak na obrazku.
 Kreseczkami cieniujemy włosy tak jak była mowa parę obrazków wyżej.

 Czarną kredką poprawiamy ciemne miejsca.

RUDE KRĘCONE WŁOSY


Naucz się robić takie kółeczka, a następnie przystąp do tutorialu.



 Szkicujemy włosy rudą kredką.

 Następnie robimy na nich takie kółeczka jakby... Efekt wychodzi piękny.


Na koniec poza włosami robimy takie kreseczki by były bardziej puchate i przyciemniamy je brązową kredką. I gotowe!

Jak wam się podobała SR? Piszcie swoje opinie, jednak jeszcze 2 ogłoszenia:


  1. Zapraszam do obserwacji na stronce TM. Ja nazywam się Olcia Projektuje i mam tylko 5 obserwatorów... Proszę obserwujcie mnie.
  2.  Piszcie dużo komentarzy. Żartuję... Po prostu wyrażajcie swoją ocenę na tym blogu jak i na moim. KLIK.

3 komentarze: