środa, 26 listopada 2014

18:30
6
Hejka! Dzisiaj tak na szybko wstawię posta o mrocznym make-up. Mam nadzieje, że skorzystacie...
1. Wybierz modelkę, która porzypadła ci do gustu (ja wybrałam Liv) i popraw jej oczy robiąc dłuższe kreski do środka i na zewnątrz twarzy. Zróbcie to przy pomocy cienkopisu. 
 2. Zakolorujcie oczy  czarnym mazakiem, albo cienkopisem i zostawcie tylko białe kropeczki.
 3. Teraz przyszła kolej na rzęsy. W pierwszym oku zrobiłam ich za gęsto, więc bierzcie przykład z drugiego oka. ;)
 4. Teraz od góry oka rzućcie cień, aż do brwi, to będą jej powieki.
 5. Czarnym cienkopisem popraw brwi.
 6. Usta też poprawcie, ale nie tak jak jest zarys ust, tylko trochę je przekszywcie by modelka wyglądała na zniesmaczoną. (idźcie do lustra, zjedzcie cytrynę i sami będziecie wiedzieć jak to ma wyglądać)
 7. Pokoloruj czarną kredką usta.
 8. Czarną kredką pokoloruj twarz, ale nie jednolicie... Z lewej strony przyciskaj mocno, aż do prawej, pamiętaj zmniejszać poziom przycisku. Dorysowujemy nos i żucamy od niego cień tak jak w rysowaniu twarzy.
 9. Naszkicuj włosy. Najlepiej niech będą tak uniesione, to znaczy tak jak by w nie wiał wiatr. Mogą nachodzić  na drugą modelkę, tylko by wyglądał naturalnie.
 10. Od góry twarzy również rzucamy cień.
11. * Jeśli ktoś chcę może jeszze popracować nad detalami by udoskonalić swój projekt.



Zapraszam tutaj KLIK.


6 komentarze:

  1. cudeńko ale nie potrzebnie robiłaś czarną skórę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczy cudne, usta trochę mniej mi się podobają co nie zmienia faktu, że to jest świetne!


    Mogłybyście polecić mi jakieś lepsze kredki, jakich używacie? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Olcia Projektuje27 listopada 2014 08:26

    LYRA są dobre

    OdpowiedzUsuń
  4. tak są dobre bo mam i pięknie malują

    OdpowiedzUsuń
  5. ja używam Crayola też są świent

    OdpowiedzUsuń