niedziela, 29 maja 2016

Hej!
Dzisiaj z okazji zbliżających się wakacji przychodzę do was z postem o paru miejscach, które warto odwiedzić, w których byłam lub chciałabym być :)
Mam nadzieję,  że taki rodzaj posta spodoba się Wam.
Zapraszam do czytania...=)

 Monako


Piękne miejsce, z jednej strony góry, a z drugiej morze.
Byłam tam w zeszłe wakacje przejazdem ( tylko jeden dzień)  i nie sądziłam, że jest tam naprawdę tak ładnie.
Monako, to zaraz po Watykanie najmniejsze państwo na świecie. Ma tylko 2 km2
Rządzą tam król i królowa, co też jest inne niż u nas.
Jest tam wiele kasyn w dzielnicy Monte Carlo, które jak ktoś nie był, może kojarzyć z filmu "Madagaskar 3" =)
Chodzi się po Monako głównie wzdłuż ulic, na których odbywają się wyścigi Formuły 1.
Osobiście bardzo mi się tam podobało, więc polecam ;)


Rzym


Piękne miasto! Byłam tam dwa lata temu. Pewnie większość z Was również je już odwiedziła, a jak nie, to bardzo polecam. Najbardziej podobało mi się Koloseum, Forum Romanum i Łuk Triumfalny. Panteon też był piękny, ale niestety widziałam go tylko z zewnątrz.
Zachwyciła mnie tam przede wszystkim wielkość starożytnych budowli.


Barcelona


Kolejne miasto, które jest bardzo ciekawe i również jak poprzednie miejsca, bardzo mi się podobało. Najlepszy według mnie był stadion FC Barcelony- Camp Nou.  Nie jestem fanką ani tego klubu, ani piłki nożnej ,ale stadion robi wrażenie!
Drugą rzeczą, która mi się spodobała, to Sagrada Familia ( kościół, który wygląda trochę jak zamek z piasku). I oczywiście piękne plaże, lecz niestety woda w morzu jest naprawdę bardzo słona.


Japonia


Od niedawna chciałabym odwiedzić Japonię, myślę, że głównie dlatego, że bardzo polubiłam sushi. Też dlatego, że podoba mi się ich oryginalna architektura i zatłoczone miasta.
Japonia chyba najbardziej kojarzy się wszystkim z kwitnącymi wiśniami.


 Hawaje


Od niedawna chciałabym też pojechać na Hawaje, ponieważ moja siostra bardzo lubi te wyspy i chyba udzieliło mi się to. Najbardziej podoba mi się surfowanie na falach :D Hawaje, to niebezpieczne miejsce, no bo wiadomo, że są położone na pasie uśpionych wulkanów. Jednak i tak wydają mi się bardzo atrakcyjne i godne zobaczenia.


Amazonia


Najbardziej abstrakcyjne miejsce do którego zawsze mnie ciągnęło to Puszcza Amazońska,  jednak małe są szanse, że kiedyś tam pojadę-głównie z powodu jadowitych zwierząt i trudnego klimatu.  Są tam również takie zwierzęta, które u nas można zobaczyć tylko w zoo lub wcale ich nie ma. Takich roślin i ogromnych drzew też nie znajdziemy w Europie. A puszcza wydaje się naprawdę piękna :)


To już koniec tego posta. Mam nadzieję, że podobał się Wam ;)

Gdzie jedziecie w tym roku na wakacje?
Byliście w którymś z tych miejsc?
Gdzie chcielibyście jeszcze pojechać?

Czekam na Wasze komentarze ;)
Pozdrawiam!

0 komentarze:

Prześlij komentarz