czwartek, 18 września 2014

18:11
8
Cześć projektantki!
Dzisiaj pokażę Wam, jak krok po kroku wykonałam projekt, który zadecydował o tym, czy będę tu dla Was pisała czy nie :) Pewnie niektóre osoby znają mnie pod pseudonimem Kaj. Mam nadzieję, że spodoba Wam się to, jak rysuję i będziecie wykonywały moje Szkoły Rysowania :)
Powodzenia!




1. Rysujemy szkic  

2. Zaczynamy od białej części sukienki, srebrną kredką zaczynamy kolorować wystające części sukienki i lekko przyciskając ją mocniej w ciemniejszych miejscach.

3. Rysujemy jasno-różowe plamy na białym pasku sukienki tam, gdzie będzie wzór galaxy

4. Następnie różowe plamki otaczamy kolorem liliowym

5. Poszerzamy plamki kolorem fioletowym

6. Białe miejsca na pasku z wzorem galaxy kolorujemy czarną kredką

 7. Teraz poprawiamy czarnym długopisem zagięcia na czarnym materiale sukienki

8.Następnie zagięcia poprawiamy czarną kredką i cieniujemy materiał (światło będzie padało z prawej strony) 

9. Kolorem szarym kolorujemy cały materiał i dorabiamy kropki korektorem w płynie na wzorze galaxy

10. Czarną kredką plamy korektorem w miejscu gdzie jest czarny materiał kolorujemy

11. Srebrną kredką rysujemy małe kółeczka na około kolczyków i naszyjnika

12. Cieniujemy biżuterię czarnym długopisem

13. Następnie robimy plamki korektorem. Ma on na celu naśladować odbijające się światło

14. Kolorem bordowym kolorujemy kawałek kamienia w biżuterii 

15. Kolorujemy różnymi odcieniami czerwieni kamienie po takich kawałkach (teraz czerwonym) 

(pomarańczowo-czerwona kredka)



16. Czas na włosy, będziemy je rysować takimi odcieniami:


17. Kolorem nr 3 (pamiętajcie o tym, by była ona dobrze zaostrzona!) robimy kreski (będą to ciemniejsze miejsca) 

18. Kolorem nr 2 (złotym) powtarzamy poprzedni krok trochę powiększając pole koloru nr 3

19. Kredką nr 1 wypełniamy białe miejsca

20. Nr 4 cieniujemy włosy u nasady głowy i na końcówkach

21. Kolorem nr 5 powtarzamy poprzedni krok

22. Nr 5 powtarzamy również krok 20


23. Tak rysujemy kolejne pasma włosów


24. Ciemno szarą kredką kolorujemy najciemniejsze miejsce na ustach

25. Czerwoną kredką cieniujemy usta od środka i po lewej stronie

26. Następnie brzoskwiniową kredką powiększamy miejsce cienia

27. Jasno różową kredką wypełniamy białe miejsca

28. Brwi malujemy odcieniem 3 i 5 (numeracja taka jak przy włosach)

29. Czas na oczy. Tęczówki wypełniamy błękitną kredką

30. Na około tęczówek rysujemy granatowe kreski i od góry cieniujemy je także granatowym kolorem

31. Tęczówki cieniujemy czarną kredką, natomiast białka jasno szarą

32. Korektorem robimy plamki i białą kredką rysujemy światło odbijające się na źrenicach.

33. Czarnym długopisem rysujemy więcej rzęs i robimy fioletowe cienie na powiekach

34. Podeszwy butów kolorujemy czarną kredką 

35. O odcień jaśniejszą kredką kolorujemy połowę butów

36. Następnie białe miejsca wypełniamy szarą kredką

37. Najciemniejsze miejsca cieniujemy czarną kredką

38. Brzoskwiniową kredką kolorujemy najciemniejsze miejsca skóry


39. O odcień jaśniejszą kredką poszerzamy te miejsca

40. Jasno różową kredką wypełniamy białe miejsca

41. Brązową kredką lekko cieniujemy w najciemniejszych miejscach

42. Różowo-beżową kredką powtarzamy punkt 41 i gotowe!


Mam nadzieję, że moja SR się Wam podobała. Macie z czymś problem? Chętnie pomogę, jaką zrobić kolejną SR? Dodawajcie swoje projekty na stronkę TM i wysyłajcie linki do projektów w komentarzach!
Kaj

8 komentarze:

  1. Włosy, usta, kolczyki i oczy są z sr oliwiiwery2001 prawda ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedynie biżuteria, strasznie mi się podobała, a nie miałam pomysłu na inną. Włosy, usta i oczy są mojego autorstwa. Rysując projekty na bloga staram się nie robić SR od innych użytkowniczek.

      Usuń
  2. Bardzo podobają się mi twoje rysunki

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sr na pewno skożystam. Jutro pojawi się moje ( też jestem nową redaktorką )

    OdpowiedzUsuń