wtorek, 7 lipca 2015

Witam was Kochani i przepraszam :< Ostatnio tyle się działo, miałam problemy z internetem, chodziłam na ogródek no i ogólnie nie miałam czasu dodać posta :< Ale teraz już dodaję i mam nadzieję, że będziecie zadowoleni ze szkoły rysowania :)

Tak będzie wyglądał gotowy projekt:


Dobrze zaczynamy:
1. Szkicujemy..


                                                   
2. Obrysowujemy długopisem (tak mnie naszło żeby zrobić długopisem kontury)



Włosy i skórę obrysowałam cieńszym długopisem


3.Rysujemy kreseczki długopisem na włosach. Strzałki pokazują w jakim kierunku powinny iść.


 4. Kolorujemy jak na zdjęciu błękitnym PROmarkerem



5. Teraz kredką wypełniamy pozostałe miejsce.



6. Następnie pokrywamy powierzchnie blenderem do kredek..



7. Na miejsca przy których są strzałki nakładamy granatowy PROmarker.


8. Całe włosy pokrywamy jasnym PROmarkerem...


9. Na jasny PROmarekr nakładamy jego ciemniejszy odcień. 


10. Zrobiłam błękitne ombre :D


11. Teraz obrysujcie włosy czarnym cienkopisem.


12. Dodajcie refleksy białą kredką akwarelową. 


 13. Brzegi skóry kolorujemy ciemnym kremowym. 



14. I przechodzimy do środka coraz jaśniejszym kremowym.


15. Usta kolorujemy zimnym fioletem.


16. Następnie kolorujemy usta błyszczącym pisakiem. 


17. Teraz cienie do powiek. 


18. Oczy zamazujemy i robimy odblaski korektorem.



19. Rękawiczki wypełniamy granatowym markerem.


20. Pieska kolorujemy tak jak włosy jego właścicielki :>


No i koniec :D Możemy cieszyć się efektem C:



Dziękuję za uwagę :D
Marti :*


0 komentarze:

Prześlij komentarz