środa, 8 lipca 2015

19:24
Cześć! :)
Wiem, że ostatnia sr była miesiąc temu, ale pracowałam na stypendium... :)
Mam nadzieję, że ta sr się Wam spodoba. Mój pomysł poparła NikeLoke, także nie było żadnych przeszkód, aby jej nie zrobić ;D.

Oto gotowy efekt:



Zaczynajmy!

1. Szkicujemy zarys bluzki.

2. A teraz pusheen :) Wzorowałam się na tym zdjęciu: KLIK!


 3. Kolorujemy naszą kotkę cienkopisami: kontury - brąz+ciemny szary, futerko i obramowanie komputera - jasny szary, paski i klawiatura - ciemny szary, monitor - beż i jasny róż.
Jeśli nie masz cienkopisów - do konturów użyj długopisu, a do reszty kredek ;).



 4. Dodajemy napis "Blogger" (brązowy i ciemno szary cienkopis).

 5. Całą bluzkę kolorujemy jednolicie jasnym różem. (Dalej już używamy kredek ;)).

 6. Szarym zaznaczamy cienie na bluzce.

 7. Najciemniejsze miejsca  robimy kolorem czarnym.

 8. Dla lepszego efektu możesz musnąć bluzkę białą kredką w najjaśniejszych miejscach ;)!

9. Dodaj podpis i gotowe! :D

Podobało się?
Jeśli skorzystasz - podaj link w komentarzu, a zobaczysz swoją pracę w mojej następnej sr! :)

Lista następnych sr:
1. Disney'owskie koszulki -->
cz.1 - Baymax
cz.2 - Minionki
2. Letni make-up

Oczywiście jestem otwarta na nowe pomysły! :)

Pozdrawiam :*




0 komentarze:

Prześlij komentarz