środa, 23 grudnia 2015

17:20
Cześć Kochani!
Mam nadzieję, że o mnie nie zapomniałyście? ;)
Tak, jak Wy w pierwszym półroczu miałam mnóstwo pracy i brak czasu na cokolwiek. Teraz mamy wolne i dlatego możemy projektować! ;D
Jak pewnie zauważyłyście - nie robię sr całego projektu (np. różowa baletnica), ale pokazuję Wam, jak zrobić konkretną rzecz. :))
Tak też i teraz; dzisiaj nauczę Was, jak w 10 minut narysować wystrzałowe legginsy!
P.S. Mam nadzieję, że wybaczycie mi jakość zdjęć, bo szybko robi się ciemno ;c.

 1. Robimy szkic i niepiszącym długopisem rysujemy kotki (możesz też narysować inne rzeczy, np. serduszka). Jeśli nie jesteś pewna - zrób to najpierw ołówkiem, a dopiero potem popraw długopisem i zetrzyj.

 Całe legginsy wypełniamy czarną kredką (ja w tym projekcie użyłam kredek progresso). Mocniej dociskaj ją na krawędziach spodni, aby uzyskać cieniowanie.

 Pomaluj teraz delikatnie kredkami: granatową, szarą i białą.

Następnie na środek nogawek daj trochę brokatu w kleju. Ja użyłam tego z TM :).

 Rozsmaruj brokat na całych spodniach. Gotowe!

Podobała się Wam sr?
Chcecie więcej?
Pamiętajcie, że Wasze legginsy mogą być inne niż moje; np. różowe w gwiazdki ze srebrnym brokatem. Wszystko zależy od Was!
Swoje prace wstawiajcie w komentarzach pod tym postem, a opublikuję je w następnej notce.

Papatki no i oczywiście Wesołych Świąt! :*



0 komentarze:

Prześlij komentarz