sobota, 9 kwietnia 2016

14:41
Hej mordki <3
Jak tam u was? Ja juz dawno nie byłam taka wesoła!  W Warszawie robi się ciepło, jeżdżę do szkoły rowerem i jeszcze w kwietniu mam dużo wolnego ;D (egzaminy gimnazjalne i test 6-klasisty) .

W tym poście przedstawię wam absolutny hit sezonu - buty Adidas Superstar! Nie jest to co prawda nowy model, ale ostatnio wróciła na niego moda i wszyscy wokół je noszą.
Superstar'y na początku były butami sportowymi, noszonymi przez koszykarzy. Później modę na noszenie ich poza boiskiem rozpowszechnili raperzy. Obecnie są bardzo popularne w tzw.modzie streetwear i nosi je wiele nastolatków. Są to proste, wygodne skórzane sneakery.
Najlepsze jest w nich to, że pasują praktycznie do wszystkiego!  Jeansy, legginsy, szorty, koszulki, bluzy, koszule, spódniczki - co tylko macie w szafie!  (no może poza eleganckimi kreacjami ;D) Na portalach takich jak Tumblr czy Instagram królują stylizacje z tymi butami w roli głównej!
Jeśli chodzi o warianty kolorystyczne, to jest ich bardzo dużo. Najbardziej klasyczne i popularne są jednak białe Superstar'y z czarnymi paskami.  Mi najbardziej podobają się odwronte - czarne z białymi elementami ;) Ale jeśli nie jesteście fankami czerni i bieli to nic! Znajdziecie też różowe, niebieskie, szare, czerwone i wiele innych.
Sama nie mam Superstar'ów ale bardzo mi się podobają.  Cena jednej pary to ok.350 zł więc uważam,  że jest ok. Mimo to raczej nie planuje ich zakupu.  Buty są naprawdę śliczne,  ale ja jednak wolę NewBalance i Converse - mam zaufanie do tych marek, noszę ich buty od lat, mialam kilka par i żadna mnie nie zawiodła!  Poza tym jestem raczej oryginalną osobą, nie lubię podążać za tłumem i myślę,  że kiedy wszyscy mają takie same ubrania/buty to tracą lekko swoją unikalność. 
A jak wy oceniacie Superstar'y? Macie je albo chcecie kupić?  Jakie są wasze ulubione buty?
Jeszcze małe info ;) Przepraszam, że post był trochę krótszy niż zwykle.  Ale wiedzcie, że wam to wynagrodzę! Już niedługo dojdzie do mnie pewna długo wyczekiwana paczka.....więc spodziewajcie się w tym miesiącu recenzji - niespodzianki! Dam sobie rękę uciąć,  że wam się spdoba ♡
Xoxo,
Effie Everdeen

0 komentarze:

Prześlij komentarz