niedziela, 3 kwietnia 2016

20:43
Hej Słoneczka!

Przepraszam, że tak długo mnie nie było, ale szkoła się o mnie upomniała ;) Jednak wyrwałam się na chwilę z jej książek i zeszytów, żeby do Was napisać :)

Jakieś dwa tygodnie temu zaczęła się wiosna, słoneczko zaczęło przebijać się przez chmury i cieplutko przygrzewać. Mój dzisiejszy post będzie o moim zdaniem najlepszych wiosennych ubraniach, a także o moich ulubionych ciuchach w sklepach idealnych na tę porę roku. Dodatkowo czeka na Was moja wiosenna playlista :)

Na dworze robi się coraz cieplej, temperatury idą w górę, więc powoli można już chować grube kurtki, czapki i szaliki w głąb szafy, żeby zebrały siły przed kolejną zimą, a wyciągnąć coś cieńszego. Nie wolno jednak robić tego za szybko, bo może się to skończyć przeziębieniem, co nie jest przyjemne, ostatnio przez nie przeszłam i właśnie przez za cienkie ubranie :/ Na razie, dopóki nie będzie naprawdę ciepło, szykujcie się na moment mentalnie, dobierajcie wiosenne stylizacje, bo on nastąpi już niedługo :)
Moje ulubione wiosenne rzeczy to krótkie sweterki do spodni z wysokim stanem, koszule w delikatną kratkę no i oczywiście skórzane i jeansowe kurtki. Ubrania na wesołe i piękne pory roku powinny być w delikatnych, pastelowych kolorach. Jednak jeśli nie lubicie pasteli jest na to rada. Wystarczą ubranka w radosnych kolorach. W tym roku moje serce skradły ostre, limonkowe zielenie, korale, fiolety i turkusy. Na wiosnę doskonałe będą kwiatowe wzory, w których też się zakochałam :) Kolejny wzór, który na pewno założę w wiosenne dni to zwykłe paski. Najlepsze jeansy na wiosnę? Oczywiście te z wysokim stanem, ale także z przetarciami lub delikatnymi dziurami. Niech dziury nie stanowią większej części jeansów niż one same ;) Świetnie na wiosnę sprawdzą się krótsze bluzy, najlepiej wkładane przez głowę, w różnych kolorach, w sklepach można znaleźć każdy kolor. Jednak to są moje propozycje na ubrania idealne na wiosnę. A jakie są Wasze? Jakie ubrania według Was zasługują na etykietkę "wiosenne"? :)

A jacy są moi ulubieńcy wiosenni ze sklepów?


*klik*


W tej koszuli się po prostu zakochałam :) Mój ulubiony kolor, może jeszcze trochę jesienny, ale w połączeniu z delikatną białą kratką to coś doskonałego. Do tego koszula jest wykonana z delikatnego materiału, świetnego na wiosnę :)


*klik*

Oto coś dla wielbicieli pastelowych kolorów :) Pasuje do jeansów w każdym kolorze i świetnie sprawdzi się na wiosnę do lekkiej kurtki.


*klik*

Jasne jeansy z delikatnymi dziurami na kolanach. Świetnie sprawdzą się na wiosnę :)


*klik*

Kwiaty na wiosnę? Jestem na TAK! Ta koszulka skradła moje serce :) Zawsze podobały mi się kwiatowe wzory, ale się ich bałam, bo wydawały mi się zbyt kolorowe. Jednak ten... Jest cudowny, szary kolor, który uspokaja i kwiaty w delikatnych kolorach. Cudo :)


*klik*

Kocham wszystko co jest z amerykańskim motywem ;)


A teraz czas na moją wiosenną playlistę :) To właśnie te piosenki będą mi na wiosnę dawać energię do działania i poprawiać humor:

Iggy Azalea - Team


Rihanna - Kiss It Better


Rihanna - Work feat. Drake


Litle Mix - Love Me Like You


Little Mix - Secret Love Song feat. Jason Derulo


Jason Derulo - Get Ugly


Jason Derulo - If It Ain,t Love


Kid Ink -  Blowin' Swishers Part 2


Kid Ink - Promise feat. Fetty Wap


Fetty Wap - Trap Queen


Tinie Tempah - Girl Like feat. Zara Larson


Jeremih - Don't Tell'em feat. YG


Chris Brown - Zero


Nick Jonas - Close feat. Tove Lo


Tyga - Make It Work


Nathan Sykes - Over And Over Again


Future - Low Life feat. The Weekend


The Weekend - Can't Feel My Face


Maejor Ali - Lolly feat. Juicy J, Justin Bieber


Fais - Hey feat. Afrojack


Britney Spears - Pretty Girls feat. Iggy Azalea



A Wy macie jakieś wiosenne playlisty? Jakie piosenki motywujące do działania możecie mi polecić na wiosnę? :)


Czuć już u Was wiosnę za oknem? Też nie możecie się doczekać cieplejszych dni?




Do następnego napisania,
oli$360

0 komentarze:

Prześlij komentarz