wtorek, 17 lutego 2015

Hej!
Z tej strony ani828:) i jak zawsze z przeprosinami za długą nieobecność... Dzisiaj kolejny video tutorial a raczej cztery, ponieważ jeden duży nie chciał się wgrać - tym razem dotyczą projektu sukni, którą wstawiłam w okresie świąt. Od razu mówię, że tutorial nie jest robiony na modelce, lecz na karteczkach. Są to tylko tutoriale sukni (bez modelki)
poniżej zdjęcie projektu:


a teraz już nie przedłużając zaczynamy:)




w razie wątpliwości poniżej dam wykres:


Aby ułatwić wam naszkicowanie wstawiam zdjęcie szkicu tego projektu:
PS. Przy następnych v-tutorialach będzie o wiele lepsza jakość, ponieważ w walentynki dostałam nowy aparat - ma naprawdę świetną jakość, tak dużo opcji...jestem bardzo z niego zadowolona. Ale to już w przyszłości:)
Nawiązując do samych filmów: Jak wam się podobają? Tym razem nie wstawiałam muzyki, bo już szczerze miałam nerwy: z początku miałam 15-minutowy film zmontowany,ale oczywiście jakiś błąd wyskakiwał... więc tak trochę na szybko...

nie do końca wiem jaką następną SR zrobić, więc jeśli macie jakieś pomysły to chętnie wysłucham (jednak zastanawiałam się nad dredami...:)

Ja już  się z wami żegnam:) mam nadzieję, że podobały wam się v-tutoriale:)

Do następnej SR
ani828:)


11 komentarze:

  1. Piekny! &#9829

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny projekt *-*
    Ale tutorial mi się nie chce odtworzyć ;_;

    OdpowiedzUsuń
  3. Być może coś znowu nie działa... z tymi filmami już ręce mi opadają...

    OdpowiedzUsuń
  4. W pierwyszm filmiku na 1:40 jakiego koloru kredki użyłaś?

    OdpowiedzUsuń
  5. To był kolor brązowy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow jak uroczo ah... w porównaniu do mojego to twój rysunek to cudo. a do jakiej chodzisz szkoły bo jak do plastycznej to rozumiem... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Zwykła, najnormalniejsza na świecie podstawówka w Dobroniu - kl. Va:)

    OdpowiedzUsuń
  8. W tej SR użyłam jeszcze starych kredek Lyra 24 ale dostałam kredki KIN polycolor 72, tylko nie miałam okazji jeszcze ich użyć do projektu TM:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Klasa V. Umarłam. Rok starsza ode mnie, ale różnica (w malowaniu) o jakieś 10 *-*

    OdpowiedzUsuń