piątek, 31 stycznia 2014


Witam ponownie kochani!

Tu znów ja, marzycieleczka1. Ostatnio poruszyliśmy temat zdrowego życia, a dziś o szkole. Uznałam że to przyjemny i ważny temat, gdyż każdy z nas do niej chodzi. Czy wy też nie raz się zastanawialiście czemu dostaję ciągle tróje? Czy mój plecak będzie pasował do stroju? Mnie to pierwsze pytanie akurat się nie to dotyczy, a to drugie kiedyś.
To są moje rady dotyczące szkoły:
1.Nie możesz nosić torby, a koniecznie musisz ubrać plecak? Nie martw się mi mama też nie pozwala nosić torby ( jestem trochę wykrzywiona ). Jest dużo świetnych plecaków (o tym niżej).
2.Mój plecak nie pasuje do stroju. Nie załamuj się! Zawsze jest tak, że plecak nie do wszystkiego pasował. Plecak jest po to żeby nosić w nim książki, a nie jako dodatek (choć miło jest mieć ładny plecak).
3.Ciągle dostaję tróję. Może nie przykładasz się do nauki? Nie dogadujesz się z koleżankami? Masz jakiś problem? Z takich powodów możesz mieć złe oceny.
4.Ciągle jestem głodna. Częstym powodem jest że zamiast zabrać chleba, bułek ze sobą to kupujemy niezdrową żywność w sklepiku. Po czymś takim czujesz się najedzona, potem szybko to uczucie mija.
5.Nikt mnie nie lubi! Może źle się zachowujesz i odtrącasz wszystkich? Czasami tak jest, spróbuj poprawić zachowanie, a czasami o tak ciebie odtrącają (wiem coś o tym, ale 1 gimnazjum = nowa klasa. Jest o wiele lepiej)

A może masz problem z ubraniem czegokolwiek do szkoły? Masz problem z doborem plecaka? Pomogę ci z tym.
Teraz przedstawię parę plecaków.


Niebieski i bordowy w kratkę są z strony paso.pl z kolekcji New Wave. Ja mam ten bordowy w kratkę. Świetnie się sprawdza. Dwa pozostałe plecaki są z serii  vinigate. Są śliczne lecz nie potrafię określić ich strony na której można je kupić.

A teraz czas na stylizację.

Cała stylizacja - Bershka.

Popatrzcie na tą stylizację. Cała do siebie idealnie pasuje. Bardzo inspirują mnie te trampki, gdyż nigdy wcześniej takich nie widziałam.


Lubicie szkołę?
Macie pomysły na następny post?

marzycieleczka1

Zapraszam na mojego bloga KLIK


2 komentarze:

  1. nie lubie szkoly, ale szczerze? kocham moje dwa plecaczki vintage :)
    Cudowne zdjęcia :)) super post, i super blog :)
    Zapraszam również do mnie na nowy pościk, całuję i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawie piszesz, tak trzymaj! Co do postow, moze moda na wiosne 2014, stylizacje do domu, luzne? :3

    OdpowiedzUsuń