czwartek, 10 marca 2016

18:49
Hej Słoneczka!

Przybywam z kolejnym postem :) Dzisiaj u mnie leje od rana, za oknem jest szaro i smutno. Powoli zaczął mi się udzielać nastrój tej paskudnej pogody. Postanowiłam więc znaleźć jakiś sposób na smutek i uznałam, że najlepszym rozwiązaniem będzie posłuchanie muzyki. Muzyka zawsze wprawiała mnie w dobry nastrój, a wesołe, szybkie piosenki przywoływały uśmiech na mojej twarzy. Dzisiaj przygotowałam dla Was zestawienie moich ulubionych pogromców smutku :) Gdy ich wybierałam, kierowałam się głównie melodią, ale także słowami, bo przecież uśmiechu nie sprowadzi wesoła piosenka o złamanym sercu. Piosenki, które mają poprawiać nam humor powinny przede wszystkim wpadać w ucho tak głęboko, żeby przez cały ponury dzień nie mogły wylecieć :) Dzisiaj część pierwsza czyli piosenki zespołów :) Jeśli post Wam się spodoba, zrobię drugie zestawienie piosenek tyle że pojedynczych piosenkarzy. Gdybym chciała oba zestawienia połączyć w jedno wyszłoby tego po prostu za dużo ;) A teraz pora na moje typy zespołowych pogromców smutku :) Kolejność jest przypadkowa ;)


  Little Mix - Salute


Little Mix - Move


Little Mix - Wings


 Little Mix - How Ya Doin'


Little Mix - Black Magic


Little Mix - Word Up


The Wanted - We Own The Night


The Wanted - Lightning


The Wanted - Glad You Came


The Wanted - Chasing The Sun


The Wanted - I Found You


5 Seconds of Summer - She Looks So Perfect 


5 Seconds of Summer - Don't Stop



5 Seconds of Summer - Good Girls


5 Seconds of Summer - Hey Everybody


Rixton - Make Out


Rixton -  We All Want The Same Thing


G.R.L - Show Me What You Got


Neon Jungle - Trouble


Lawson - Under The Sun


The Vamps - Wake Up



To już wszyscy pogromcy smutku :) Mam nadzieję, że Wam się spodobają :)
A Wy macie jakieś piosenki, których słuchacie, gdy macie kiepski humor? Napiszcie w komentarzach ich tytuły, chętnie je przesłucham :)

Do następnego napisania ;)
oli$360


0 komentarze:

Prześlij komentarz