poniedziałek, 15 grudnia 2014

16:07
5

Heii!!


Jeżeli czytacie moje posty to wiecie ,że niedawno (no dobra dawno) wróciłam z Nowego Yorku. Dzisiaj chciałabym Wam krótko opisać moją opinię o tym mieście. Nie będę pisać co robiłam każdego dnia ,bo po pierwsze nie za bardzo już pamiętam ,a po drugie było by to długie i nie ciekawe. Wstawię ,też parę zdjęć. Wszystkie zdjęcia robiłam ja lub ktoś z kim ,tam jechałam. Chciałam ,abyście wiedzieli ,że nie wklejone z internetu. Zapraszam!


Atmosfera w Nowym Yorku była niesamowita. Należę do osób ,które lubią duże miasta i miejskie klimaty ,więc było to miejsce ,w którym naprawdę czułam się bardzo dobrze. Nie wiem czy jestem na tyle nie ogarniętą osobą ,że do dziś niezbyt rozumiem system metra w NY czy po prostu jest to tak skomplikowane ( chyba to pierwsze) ,ale rzeczywiście metro jest bardzo rozbudowane. Przystanki autobusowe są wszędzie ,ale są bardzo mało widoczne.

Może się wydawać ,że w NY trudno jest się poruszać po ulicach ,ale system jest naprawdę prosty. Są to po prostu "paski„ (ulice) w pionie i poziomie ; wszystkie są numerowane. Myślę ,że gdyby ktoś pojechał by tam na jakieś 3 tygodnie wiedział by już wszystko. Lecz, trzeba przyznać ,że ruch jest po prostu ogromny! Współczuje tamtym kierowcom, bo naprawdę mają ciężko!
Jak widać na zdjęciach w NY są naprawdę piękne parki. Jest ,tam mnóstwo fontann, kwiatów i naprawdę jest pięknie! 
Uważam ,że każdy w NY znajdzie coś dla siebie. Wiadomo niektórzy lubią muzea (naprawdę znajdziecie tam dużo ciekawych propozycji) ,inni lubią chodzić po parkach itd., a jeszcze inni chcą chodzić na spektakle ,musicale albo po prostu pójść na dobre zakupy ;) . Nieważne jakim typem jesteście ,bo na pewno znajdziecie coś dla siebie!
Różnorodność (właściwie wszystkiego) w NY jest niesamowita! Oto zdjęcie z China Town gdzie z prostych uliczek NY doszłam do skromnych i uroczych bloków. Różnorodność jedzenia! Codziennie możesz zmieniać kuchnię na pewno znajdziesz ,tam coś dla siebie! Ludzie są ,też różni nie jest żadną nowością spotkać Azjatę na ulicy.
Oto zdjęcia ,które znalazłam w telefonie. Nowości w NY to ,też bardzo ciekawa rzecz. Na zwykłej półce sklepowej możemy znaleźć rzeczy ,które pojawią się w Polsce za parę lat. To jest naprawdę bardzo duży plus ,bo tak jest nie tylko w zakupach spożywczych.

Podsumuwując NY to bardzo ciekawe miejsce ,które warto zobaczyć. Ostatnia rzecz to to ,że ludzie są bardzo mili i sympatyczni. Są weseli i wtedy od razu dzień automatycznie jest weselszy.

To był post trochę oderwany od świątecznej atmosfory ,ale kolejny będzie jak najbardziej świąteczny! Jak Wam się podoba NY? Jakieś pytania do mnie? Coś ominęłam? Piszcie w komentarzach!!!


Pa pa!!
- Ania Mania

5 komentarze:

  1. KarolinaKoniszewska16 grudnia 2014 05:21

    super też bym tam chciała polecieć

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowy Jork jest cudowny. Zazdroszczę Ci wycieczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. DancePrissy00017 grudnia 2014 15:38

    Moja najlepsza przyjaciółka była w Ameryce u wujka. Jej rodzice też mi proponowali, ale miałam 5-6 lat (Ona jest moją kuzynką, dlatego mamy wspólnego wujka xd) ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlaczego jeśli jesteś redaktorką SR to czemu prawie nie dodajesz postów???

    OdpowiedzUsuń