wtorek, 9 grudnia 2014

14:15
5
Hej
Mam teraz chwile czasu, wiec postanowiłam dodać już ostatnia cześć lekcji rysowania stroju jesiennego.
Linki do poprzednich części:

Zaczynamy od lekkiego kolorowania czarną kredką na nogach.



Cieniujemy tą samą kredką w taki sposób:

 Czarnym markerem, pisakiem itp. wypełniamy spodenki.

czarnym, żelowym długopisem rysujemy kontury spodenek, guzik i zszycia materiału.
(rozjaśniłam trochę zdjęcie, mam nadzieje że mniej-więcej widać)


Białą kredką rozjaśniamy spodenki pod kieszeniami.



Czas na bluzkę. Ciemnym odcieniem siwego,( może też być ołówek) cieniujemy od strony "Komina" do środka jaśniej. Tak samo w zagięciach.

 Całą bluzkę kolorujemy jasnym siwym .

brązowym markerem robimy pompon na czapce


kredkami rysujemy lekkie linie, aby wydawał się bardziej puszysty :)


Czarnym żelowym długopisem rysujemy kropki na czapce i kominie, można także poprawić sznurówki u butów.
Gotowe


Co myślicie o tej lekcji?
Będziecie próbować rysować taki strój?


5 komentarze:

  1. Oooo, ale sweetaśne ;33 Masz talent! Ile kosztują markery Pro-marker (nie wiem jak to się pisze.. używałaś jednego np. no kurtki, czerwonego.) ??

    OdpowiedzUsuń
  2. dolaczam sie do pytania. i gdzie mozna je kupic?? te markery?

    OdpowiedzUsuń
  3. Agata już pisała , że można je kupić w sklepie storm na sztuki c;

    OdpowiedzUsuń
  4. okej dzieki i przepraszam faktycznie nie zauwazyłam. Nie za czesto czytam komy ;)

    OdpowiedzUsuń