poniedziałek, 31 sierpnia 2015

12:20
Wakacje... Z czym się kojarzą? Leniuchowanie, spanie, komputer, laba, ale też morze, rekreacja, wolność, przyjaciele, blogi, lato. To takie cudowne nie chodzić przez te dwa miesiące do szkoły. Niestety wszystko się kończy. Nadchodzi koniec sierpnia, a za razem koniec wakacji. Trzeba chodzić po sklepach kupować zeszyty, książki, być może nowe ubrania. Wszystko co było dobiega końca i zanim się obejrzymy słyszymy pierwszy dzwonek na lekcję.....




Obiecałam sobie 3 lata temu kiedy zakladałam bloga na pingerze, że nigdy, przenigdy nie zrobię tej serii... :/ Nie wiem jak was, ale mnie ta seria nudzi. Dlaczego wstawiam ją na bloga? I to jeszcze w dwuch częściach? Tak sobie myślę i myślę i nie wiem... ? Ja gdy widzę taki post na blogu to tylko oglądam obrazki jak bym miała 5 lat... :D No, ale cóż. Te posty w blogsferze pojawiają się co roku na blogu prawie każdej blogerki, więc czemu nie. Zostały nie całe 2 tygodnie wakacji więc trzeba powoli brać się do roboty... 

Ja swoje zeszyty podzieliłam na dwie części. Jedna to zeszyty zakupione w Auchan, a drugie kupiłam w Biedronce. Bardziej podobają mi się te z Biedronki, bo oprócz tego, że były tańsze to na większości są bardzo fajne napisy.

Tak, wydało się! Jestem bardzo, bardzo, bardzo niska! Jeżeli jakaś dziewczyna mówi, że jest niska, a ma 160 cm to normalnie... śmieję się i płaczę jednocześnie. Nie zależnie od wieku ten wzrost jest bardzo dobry! Nie wiem o co innym może chodzić, ale nie wnikam. Ja mam 140 cm. Co prawda idę do 6 klasy, ale ja mam wzrost na 9-10 lat! A mam 12!


Również bardzo ładny zeszyt. Może na zdjęciu tego nie widać, ale szary w rzeczywistości się mieni, co bardzo mi się podoba.


To piękny zeszyt. Groszki na nim się mienią, a tło ma wzór sweterkowy. Tutaj napis jest mniej widoczny co mi odpowiada. Jest na nim YOLO co znaczy "Żyje się tylko raz".


Cała ja! Szkoda, że zeszyt jest w linie, bo od razu poszedłby do matmy :/


Tu chyba wiadomo do jakiego przedmiotu jest ten zeszyt. Najbardziej lubię w nim to, że jest taki lekko wypókły, co tworzy różne wzory. Widać je tylko pod światło dlatego niżej daję zdjęcie... :) 








 Powyżej są zdjęcia zeszytów, które kupiłam w Auchan. Najbardziej podoba mi się ten ze wzorem galaxy. Na pewno pójdzie do przyrody... :) Jak mówiłam wcześniej pokażę też moje przybory typu ołówki, długopisy, gumki itd...


Ołówki HB, zielony zółty. Długopis zwykły. Cienkopis Stabilo, Cienkopisy czarny i czerwony.


Gumka Maped. Temperówka. Mini ołówek :D... Korektor. Klej. Marker.


Wszystkie przybory. Kubek na ołówki DIY.


 Teczka unisef


Zesztyt A4 w kratkę.
Wszystkie zeszyty bardzo mi się podobają, mają śliczne blyszczące okładki i ogólnie są cudne. Polecam wszytskie te produkty!

0 komentarze:

Prześlij komentarz