niedziela, 2 lutego 2014

16:10
1



                     Etniczne wzory

Hej! Jestem projektantka_b i postanowiłam wam pokazać artykuł, który wysłałam na zgłoszenie do działu TRENDY. A teraz do rzeczy. 

Wzięte z Południowej Ameryki są teraz pod wielką inspiracją dla projektantów. Robione teraz na ponczach i indiańskich pelerynach, ale nie tylko.W kolorach: bordo, granatowego, złamanej bieli, pomarańczowego i czerwieni, też w innych kolorach. Z tymi wzorami są robione przeróżne swetry, narzutki, buty z wstawkami i wiele innych.


UWAGA! Nie przedawkować! Zakładajcie/rysujcie tylko jeden element stroju z wzorem etnicznym, inaczej wyjdzie katastrofa!


CIEKAWOSTKA Teraz zakładajcie/rysujcie kardigan zamiast żakietu!


OBRAZY POMOCNICZE:






(Od góry: granatowy, czerwony, bordo, pomarańczowy i złamana biel.)

 RÓŻNE ETNICZNE WZORY:










SZKOŁA RYSOWANIA O TYM:


 1. Szkicujemy projekt.
2. Rysujemy tymi kolorami.
3. Poprawiamy kontury i lekko kolorujemy.
4. Cieniujemy.
5. Kolorujemy skórę i robimy make-up.



MOŻECIE ZROBIĆ TEŻ COŚ PODOBNEGO:


MÓJ PROJEKT WYGLĄDA TAK:

Jak wasze?

Możecie je przesłać na mój e-mail KLIK! 
Zobaczcie też mojego bloga KLIK!

Mam nadzieję, że post się podobał,
pa!

projektantka_b








1 komentarze: