czwartek, 27 lutego 2014

13:49
1



  Hej, to już mój 13 ( mam nadzieję, że nie pechowy :) ) post na Oficjalnym Blogu TOPModel. W tej Szkole Rysowania pokażę wam, jak narysowałam tą spódniczkę:
Wiosna





1. Rysujemy kształt spódnicy. Powinna ona mieć trochę zagnieceń, by projekt wyglądał realistycznie.
2. Teraz pokażę wam, jak narysować róże. Rysujemy takiego ,,ślimaczka'' i naokoło niego płatek.
3. Dorysowujemy kolejne płatki. UWAGA! Im bardziej płatki róży są oddalone od jej środka tym bardziej są ,, kanciaste''.




4. Rysujemy róże oraz liście, jeśli róże nachodzą na zagięcia pamiętajmy by one też były pozaginane.
5. Róże obrysowujemy różowym długopisem. Liście zielonym.
6. Pora na cieniowanie. Niebieską kredką miękko przyciemniamy prawą stronę sukienki i ogólnie prawe strony zagięć. Ja to nazywam ,, cieniem podstawowym''.
7. Lekko podkolorowujemy kolorem niebieskim inne miejsca ( zagięcia).
8. Lekko kolorem jasnoszarym malujemy w miejscach,gdzie był niebieski kolor. Czarnym robimy najciemniejsze cienie. Jak  widzicie na obrazku róże w miejscach, gdzie cieniowanie jest naprawdę mocne lekko podmalowujemy kolorem czarnym.
9. Teraz cieniujemy róże kolorem ciemnoróżowym. Jak widzicie cieniujemy je tam, gdzie wcześniej zaznaczaliśmy czarnym i przy środku najbardziej i przy dolnej części płatków ( niestety nie wiem jak to określić :( ) . Liście cieniujemy średnim odcieniem zielonego.
10. Białe miejsca na różach wypełniamy kolorem jasnoróżowym. Na liściach w niepomalowanych miejscach powinien pojawić się kolor jasnozielony.
11. Kolorem czarnym zaznaczamy najmocniejsze cienie zarówno na kwiatach, jak i liściach.

Teraz kilka wskazówek i ciekawostek :
- Białą różę ciętą można zabarwić poprzez włożenie jej do wody z rozpuszczonym barwnikiem spożywczym.
-Róże najlepiej rysować na dużym formacie, wtedy uchwycimy więcej szczegółów.
A to moja róża narysowana 2 miesiące temu :). Rozmiary 12cm  x 12cm, więc mogłam narysować szczegóły.













1 komentarze: